Vraag

Verveeld in relatie


Reputatie 2
Badge +2

Heyy! Zoals de titel al zegt: ik verveel me een beetje in mn relatie. Nu is dit mijn eerste relatie en we hebben nog niet gezoend. Zelfs niet eens hand in hand lopen. Wel een kus op de mond maarja...toen heb ik in een paniekvlaag gezegd dat ik nog niet met tong wilde. Nu dus wel (ik heb al die tips op internet al geprobeerd). Mn vriendje heeft het niet echt op van die cliché relaties en ik ook niet echt op van die heeeele kleffe mensen. Maar ik wil wel meer spanning en aanraken enzo. Wat moet ik doen? Bedankt alvast! 

 


4 reacties

Hoi

 

Als je toe bent aan wat meer spanning, zou je gerust stilaan initiatief kunnen nemen tot zachte aanrakingen. Geef bijvoorbeeld maar aan dat je inmiddels wel klaar bent voor zoenen met tong. Stap voor stap zouden je vriendje en jij elkaar op die manier beter en beter kunnen leren kennen.

 

Naar mijn vermoeden verlopen veel relaties momenteel wat traagjes met de quarantaine. Probeer er in de eerste plaats maar voor te zorgen dat jullie de maatregelen respecteren, zodat zowel jullie als je gezin zo min mogelijk risico lopen. 

 

Gr. Kenshin

@Kenshin  weet je zeker dat je niet ouder dan 18 jaar bent? Want je taalgebruik, spraak, advies lijkt altijd alsof je in de 20 bent ofzo. Ook zei je in een ander topic dat je allemaal niks weet van het internet enzo, maar welk kind van onder de 18 weet tegenwoordig nou niks van streamen en internet enzo...vraag ik me dan af.

Hey Knight17

 

Maak je geen zorgen, ik ben achttien :slight_smile:  Het forum is voor jongeren tot en met achttien. Ik hang hier eenvoudigweg gewoon al een tijdje rond, en dan lees je een hoop advies van anderen dat je dan weer doorgeeft. Dat ik niets weet van internet bedoelde ik dan ook eerder als in dat ik niet veel meer doe dan Netflix kijken online; gamen, livestreams en dat soort dingen zijn me eerder vreemd. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +2

Hoi

 

Als je toe bent aan wat meer spanning, zou je gerust stilaan initiatief kunnen nemen tot zachte aanrakingen. Geef bijvoorbeeld maar aan dat je inmiddels wel klaar bent voor zoenen met tong. Stap voor stap zouden je vriendje en jij elkaar op die manier beter en beter kunnen leren kennen.

 

Naar mijn vermoeden verlopen veel relaties momenteel wat traagjes met de quarantaine. Probeer er in de eerste plaats maar voor te zorgen dat jullie de maatregelen respecteren, zodat zowel jullie als je gezin zo min mogelijk risico lopen. 

 

Gr. Kenshin

Okey bedankt!

Reageer