Skip to main content

Hallo allemaal ik heb een vraag , 

ik zit hier al best een tijdje mee . 
er is een jongen waarmee ik praat we vinden elkaar leuk enzo maar hebben nog geen relatie . 

Ik persoonlijk vind dat als jij met iemand bezig bent je loyaal hoort te zijn . Hij heeft nog cc met zijn ex ( wat ook een vriendin van mij is , laten we dr even isa noemen ) en ik ga hem niet verbieden om geen cc met haar te hebben want ik vind dat je elkaar hoort te kunnen vertrouwen . 2weken geleden tijdens het uitgaan zei ze tegen mij dat hij een foto in zn onderbroek had gestuurd naar isa , daar was ik heel boos om geworden op m want t deed me echt veel pijn maar hij zei dat t al “ heeel lang geleden “ was . Ik geloofde hem dus we hadden t uitgesproken. 
2dagen geleden was ik aan t afspreken met isa en liet ze screenshots zien van dat die stuurde “ laat je mooie gezichtje eens zien schat “ “ ik heb zin in je “ etc. 
het deed me echt heel veel pijn en voelde me zelf heel dom . Ik was zo teleurgesteld en had m gebeld hij zei tegen mij dat t echt niet meer ging gebeuren en echt z'n best voor me ging doen en dat t n foutje was , maar foutjes kunnen gebeuren en dit had nooit kunnen gebeuren . 
ik weet niet of ik hem moet vertrouwen want t kan toch niet zo zijn dat isa de enige is waarnaar hij dat stuurt ik denk dat hij t naar meerdere meisjes stuurt maar dat k t van hun gewoon niet hoor .

ik wil m echt niet kwijt maar ik wil niet weer zoveel pijn hebben . 
wat moet ik doen ? 

Dit gedrag van hem is wel een 🚩 vind ik. Dat soort dingen naar iemand sturen is ook geen ‘foutje’. Dat heeft hij gwn bewust gedaan.

Je hebt zelf ook al twijfels dus ik zou verder geen moeite doen en er mee stoppen met hem. Je komt vast wel een jongen tegen die wel te vertrouwen is.

En je hoeft je echt niet dom te voelen. Hij is dom bezig. Niet jij.

Hoi, ik ben het volledig met @tim16  eens. Je verdient beter dan een player die zn hand niet omdraait voor een leugen meer of minder.  Doe je zelf een dienst en breek ermee. Dat bespaart je nog meer ergernis en teleurstellingen.  Je vindt absoluut een leuke lieve betere jongen dan hem! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer