Hallo allemaal ik heb een vraag ,
ik zit hier al best een tijdje mee .
er is een jongen waarmee ik praat we vinden elkaar leuk enzo maar hebben nog geen relatie .
Ik persoonlijk vind dat als jij met iemand bezig bent je loyaal hoort te zijn . Hij heeft nog cc met zijn ex ( wat ook een vriendin van mij is , laten we dr even isa noemen ) en ik ga hem niet verbieden om geen cc met haar te hebben want ik vind dat je elkaar hoort te kunnen vertrouwen . 2weken geleden tijdens het uitgaan zei ze tegen mij dat hij een foto in zn onderbroek had gestuurd naar isa , daar was ik heel boos om geworden op m want t deed me echt veel pijn maar hij zei dat t al “ heeel lang geleden “ was . Ik geloofde hem dus we hadden t uitgesproken.
2dagen geleden was ik aan t afspreken met isa en liet ze screenshots zien van dat die stuurde “ laat je mooie gezichtje eens zien schat “ “ ik heb zin in je “ etc.
het deed me echt heel veel pijn en voelde me zelf heel dom . Ik was zo teleurgesteld en had m gebeld hij zei tegen mij dat t echt niet meer ging gebeuren en echt z'n best voor me ging doen en dat t n foutje was , maar foutjes kunnen gebeuren en dit had nooit kunnen gebeuren .
ik weet niet of ik hem moet vertrouwen want t kan toch niet zo zijn dat isa de enige is waarnaar hij dat stuurt ik denk dat hij t naar meerdere meisjes stuurt maar dat k t van hun gewoon niet hoor .
ik wil m echt niet kwijt maar ik wil niet weer zoveel pijn hebben .
wat moet ik doen ?