Skip to main content

Ik heb een vriendin, en ik vind haar heel leuk, maar er is een probleem waar ik heel erg mee zit. Ik had rond mei dit jaar al iets met haar, maar toen had ze gezoend met een andere jongen. Ze zei dat het niks betekende en dat het een fout was. Ik heb uiteindelijk gezegd dat het niet zou werken en ze is uiteindelijk ook samen gegaan met diegene. Toen het uit was tussen die twee, is het na een maand weer aangegaan tussen mij en dat meisje. En ja, ze heeft weer met diezelfde jongen gezoend. Ik weet niet wat ik toen dacht maar ik heb het gewoon volledig laten gaan ben gewoon doorgegaan met haar en het was ook de rest van die tijd heel leuk met haar. En toen ongeveer iets meer dan een maandje later, toen ik nog op vakantie was, heeft zij op een feestje waar ze heel dronken was een andere jongen gepijpt en zij is gevingerd. Echt bizar gewoon. Ik kwam hier achter door een vriend die het zei, en ik heb het ook toen, weer, laten gaan zonder er eigenlijk echt bij stil te staan. Zij heeft toen ook wederom weer heel vaak gezegd over hoeveel het haar spijt en dat er niks achter zit… We hebben nu nogsteeds iets, en we hebben het ook super gezellig altijd, maar het gevoel van dat ze eigenlijk helemaal niet goed voor me is, zit me steeds meer achter na… Ik vertrouw haar ook niet met eigenlijk alle jongens waar ze mee is als ik er niet bij ben, en al helemaal niet bij die 2 waar ze iets mee had gedaan. Iedereen zegt ook dat ik haar moet laten gaan, maar dat is heel moeilijk want ik vind haar heel leuk. Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is. Heeft iemand advies voor mij?

Hoi anoniem0902,

Ik ga nu mijn mening geven over dit en wil je tot niets verplichten. Dat moet je even weten.

 

Ik snap dat als je verliefd bent dat je dan graag iemand een tweede en eventueel een derde kans wil geven. Maar dan moet je het niet voor haar doen maar ook echt voor jezelf. Als je blij wordt met haar. Prima.

Toch denk ik als dit zo door blijft gaan dat je er een einde aan Moet maken. Volgens mij vind jij het niet fijn en ik zou van binnen steeds opnieuw stuk gaan. Vooral omdat ze steeds zegt dat het haar spijt. Waarin zou ze het dan blijven doen?

Als je toch met haar door wil gaan dan moet je wel begrijpen dat ze misschien nooit gaat veranderen.

 

Veel liefs,

1anoniempje1


Reageer