Skip to main content
Vraag

Vertellen aan je ouders dat het uit is met je vriendin.

• December 18, 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, ik heb het vorige maandag uitgemaakt met mijn vriendin. Ik ben 14 jaar en we hadden al iets langer dan 1,5 jaar verkering. Ik durf het alleen niet aan mijn ouders te vertellen omdat die haar heel graag een keer wouden ontmoeten omdat dat nog nooit is gebeurd. Ik zei toen een maand geleden dat dat wel in de kerstvakantie kon maar het is nu dus uit. Ik durf het gewoon niet te vertellen. Als ik even alleen met mijn ouders ben klap ik dicht en durf ik het dus niet te vertellen. Wat moet ik doen?

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 19, 2025

Hoi,

Geen zorgen maken. Je ouders willen het beste voor je en dus willen ze niet dat je in een vervelende relatie terechtkomt.

Dus je kan ze het vertellen zonder bang te zijn hoor.

Succes.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 19, 2025

Hey, dat zal idd heel lastig zijn. Toch moet je een keer de moed vinden om het te vertellen. Je kunt het ook opschrijven en laten lezen misschien? Of bij de eerste keer dat ze vragen hoe het met haar is of met jullie dan toch maar eerlijk vertellen hoe en wat. Uiteindelijk is het geen misdrijf wat je vertelt maar gewoon je gevoel dat je gevolgd hebt. Best jammer en waarschijnlijk pijnlijk maar wel iets dat kan gebeuren. 

Liefs, Tover xxx