Vraag

verloren gevoel???

  • 25 April 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Heyyy ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb sinds een paar maanden mijn eerste vriend

we zijn al sinds september hele goede vrienden en een tijdje geleden hadden we dus door dat we gevoelens voor elkaar hadden. 

 

maar mijn vraag/probleem is dus 

we zijn best verschillend van elkaar. hij maakt bijvoorbeeld vaak sexuele grappen enz en ik weet dat hij zo is en ik vind het oke (we hebben nog nooit zoiets gedaan). maar hij heeft de laatste tijd heel veel van zo'n soort dingen gedaan (sexuele grappen maar ool met vrienden van mij over dingen zoals dit praten enz terwijl ik heb gezegd dat ik dat minder fijn vind) 

dit is nu een paar weken aan de gang en ik heb het gevoel dat ik feelings voor hem ben verloren.

ik weet dat hij nog wel van mij houd maar ik vind t de laatste tijd steeds moeilijker worden om '’i love you to te zeggen'’

dit is nu denk ik 2 weken aan de gang en ik dacht op het begin dat ik misschien wel gewoon een dag boos was ofz maar het is nu 2 weken later en het gevoel is nogsteeds weg

 

ik wil niet dat het weg gaat want de eerste paar maanden waren echt geweldig en ik wil gewoon dat dat gevoel terug komt

 

ja dit is een beetje mijn probleem 

nogmaals dit is mijn eerste relatie dus ik weet niet of dit normaal is/of dit kan terugkomen ofz dus ja

 

(ps: let niet op mijn vele spel/taalfouten ik typ dit een beetje in haast lol)

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey schat!

 

Eerste relaties zijn altijd lastig, dat is nou eenmaal zo. Je geeft aan dat je het oké vindt dat hij seksuele grappen maakt, maar niet als hij dat bij vrienden doet en al helemaal niet over jou.

 

Begrijp ik goed dat hij met jouw vrienden praat over seksuele dingen ?  Of wat bedoelde je met “ maar hij heeft de laatste tijd heel veel van zo'n soort dingen gedaan (sexuele grappen maar ool met vrienden van mij over dingen zoals dit praten enz terwijl ik heb gezegd dat ik dat minder fijn vind) “

 

Wat ik daaruit wel haal is dat hij niet echt jouw grenzen respecteert, omdat je hebt aangegeven dat je dat minder/niet fijn vindt. Dat je daardoor verdrietig bent en gevoelens verliest is normaal; je voelt je natuurlijk niet aangetrokken tot iemand die jou niet respecteert. 
 

of het oude gevoel terug kan komen weet ik niet, want als hij niet respecteert is het misschien ook wel beter dat het uitgaat. Als hij zo iets simpels al niet kan respecteren weet ik niet wat hij voor de rest wel zou doen in de toekomst 

 

de typfouten maken niet uit hoor, dat je snel reacties wilt snap ik, het is natuurlijk ook heel verwarrend 

 

laat je me even weten hoe het nu gaat? Xx

Badge

Hey schat!

 

Eerste relaties zijn altijd lastig, dat is nou eenmaal zo. Je geeft aan dat je het oké vindt dat hij seksuele grappen maakt, maar niet als hij dat bij vrienden doet en al helemaal niet over jou.

 

Begrijp ik goed dat hij met jouw vrienden praat over seksuele dingen ?  Of wat bedoelde je met “ maar hij heeft de laatste tijd heel veel van zo'n soort dingen gedaan (sexuele grappen maar ool met vrienden van mij over dingen zoals dit praten enz terwijl ik heb gezegd dat ik dat minder fijn vind) “

 

Wat ik daaruit wel haal is dat hij niet echt jouw grenzen respecteert, omdat je hebt aangegeven dat je dat minder/niet fijn vindt. Dat je daardoor verdrietig bent en gevoelens verliest is normaal; je voelt je natuurlijk niet aangetrokken tot iemand die jou niet respecteert. 
 

of het oude gevoel terug kan komen weet ik niet, want als hij niet respecteert is het misschien ook wel beter dat het uitgaat. Als hij zo iets simpels al niet kan respecteren weet ik niet wat hij voor de rest wel zou doen in de toekomst 

 

de typfouten maken niet uit hoor, dat je snel reacties wilt snap ik, het is natuurlijk ook heel verwarrend 

 

laat je me even weten hoe het nu gaat? Xx

heyyy heel erg bedankt voor je antwoord 

 

ja kijk ik weet dat dit wrs niet goed is maar ik kan het ook niet uitmaken 

 

want

#1 ik mis de tijden waar het wel goed ging en als dat gewoon terug kan komen zijn veel problemen al opgelost

#2 ik weet dat hij mij wel nog leuk vind en ik wil zijn hart niet breken

 

yea ik weet dat deze situatie niet goed is maar ik weet nu ook niet wat ik er mee moet

 

xxx

Reputatie 6
Badge +3

Het is heel begrijpelijk dat je verlangt naar die oude tijden en zijn hart niet wilt breken, maar soms moet je aan jezelf denken! Jouw gevoelens doen er ook toe en duidelijk heeft hij geen moeite om jou te kwetsen

Reageer