Verlieft op iemand

  • 10 June 2018
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben al een tijdje verlieft op iemand. Ik heb alleen niet het zelfvertrouwen om naar haar toe te gaan. Ik heb ook niet veel vrienden op school( ik heb ze wel maar ben toch altijd het buitenbeentje van de groep). Ik vind het ook lastig om mensen te ontmoeten en aan te spreken (beetje autistisch) ik ben op de basisschool ook lang gepest omdat ik een grote neus en hang ogen heb. wat moet ik nu doen? gelieve geen antwoorden van je bent niet lelijk of stap gewoon naar haar toe.

5 reacties

reageren is niet verboden hoor.
Reputatie 3
Badge +8
Een beetje geduld hebben mag ook wel.

Als je niet naar haar toe wilt stappen zul je haar via een socialmedia platform moeten benaderen. Dat lijkt mij de enige optie als jij wat met je gevoelens wilt doen. En als je dit ook te spannend vindt, kun je het beter opgeven. Ze zal niet vanzelf naar je toe komen. Je moet er wat voor over hebben en soms betekent dit dat je uit je comfortzone moet stappen.

Als je wat met je gevoelens wilt doen moet je ooit op de een of andere manier contact met haar opnemen. Als je dit niet wilt/durft/kunt houdt het op. Zo moeilijk is het niet.
sorry, zag bij heel veel andere topics al reacties. ik denk dat ik eerst wat meer echte vrienden moet maken ik heb nu ook wel vrienden maar ik word dan weer niet uitgenodigd op verjaardagen. weet alleen niet hoe ik dit aan moet pakken. als ik meer vrienden en vriendinnen heb komt zij ook wel.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat vind ik een erg goed idee. Helaas kan ik je daar niet echt tips over geven aangezien ik een vergelijkbaar probleem heb. Ik lees echter altijd dat je bij hobby’s met nieuwe mensen in contact komt en dat je misschien een baantje kunt nemen. Misschien is op school in contact komen met anderen wat moeilijker, maar misschien kun je de leerlingenraad of zoiets versterken.

Misschien kun je je van je betere kant laten zien rond je vrienden (ook al zou dit niet moeten hoeven) of zelf het initiatief nemen. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat je niet wordt uitgenodigd omdat ze denken dat je dit niet leuk vindt of iets dergelijks. Misschien voel je je op deze manier minder het buitenbeentje.
Ligt eraan als ze heel populair is en goed uitziend dan nee dan gaan ze je daar mee pesten als ze niet heel mooi is en een buitenbeentje ga der voor wat ik zeg is blijf binnen je liege

Reageer