Skip to main content

Hoi,

 

Ik ben verliefd op dezelfde jongen als me beste vriendin

 

Vanaf het begin van het jaar ben ik al verlieft op een jongen, we noemen hem even P. Me beste vriendin en ik waren een ijsje aan het eten toen ze vroeg op wie ik verliefd ben, ik wilde dat zij het eerst zei. Na lang praten zei zij het: “Ik ben op P, nu jij!¨ Ik was zo in de war dat ik niet meer durfte te zeggen dat ik P ook leuk vind. Dit is nu al 3 weken geleden…. Ik gun mijn vriendin hem en ik wil dat ze gelukkig is. Maar P is zo zo leuk. Ik dacht dat ik er wel overheen zou komen, maar dat gebeurt maar niet. Ik praat best veel met hem maar nu durf ik dat niet meer. Maar ik heb het gevoel dat ik wel kans maak bij hem, daarom wil ik het niet zomaar weggooien, want mijn beste vriendin past niet bij hem. Hij kijkt vaak naar me en we praten veel en vaak. Ik wil ook met hem kunnen flirten enzo, hoe raar dat ook klinkt haha. Maar nu durf ik dat niet, ik raak helemaal in de stress hiervan. Help wat moet ik doen? Vertellen aan haar of het laten, maar hij is zo leuk, maar zij is wel me bestie.

 

Xx 

Heyy @djede

Ik zou het haar eerlijk vertellen. Misschien kunnen jullie, omdat jullie allebei verliefd op P. zijn, met elkaar afspreken dat jullie allebei niks met hem krijgen zeg maar. Dus niet flirten met hem, hoe leuk je hem ook vindt. Ook al pas jij beter bij hem dan je bestie. Niet doen, daar krijg je (denk ik) alleen maar gedoe van met je bestie en de code luid:  “vriendinnen voor jongens’”. ;) 

Hopelijk komen jullie eruit. :) 

xx Eenmeisje004 


Same probleem hier (ongeveer dan, als je wil kan je m’n recente topic lezen mr niemand reageert🥲)


Vertel wel ff aan je bestie dat jij hem ook leuk vindt


Reageer