Vraag

verlieft. en nu

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 137 reacties

Allo allen. 
ik ben dus laats er achter gekomen dat verlieft ben op iemand. ( wil graag haar aandacht en bij haar zijn. Fiziek aandacht ( knuffel bijvoorbeeld)) maar weet ik niet hoe ik dit het beste kan aankopen.  Ik weet ook niet of zij überhaupt verlieft is. 
ik weet wel dat zij een goed vriendin heeft. Die ik ook kan appen. 
is het een idee dat ik het die vriendin vraag of zij wat wat weet? 
 

groetjes 
 

( ps. Ik ben best goed in het verbergen van gevoelens en gedachtes. Dus volgens mij heeft zij het nog niet door)

( ps ps. Graag advies van meiden. Jongens mag ook, maar liever meiden) 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Uhmm, ja dus zelf ben ik nog nooit echt verliefd geweest en zoveel aandacht van jongens krijg ik zeker niet (gelukkig), maar goed soms komen er wat dingetjes langs weet je wel :) 

En als ik mijn eigen mening mag geven, dan vind ik het persoonlijk best wel ongemakkelijk als ik via via hoor dat iemand me leuk vind, zeker omdat ik ze nooit leuk vind. Want dan is het moeilijk om nog een oprechte reactie te geven als ze het persoonlijk zeggen.

Now again, dit gebeurt echt weinig (2x maximaal), maargoed het is wel mijn ervaring. Dus ik zou het persoonlijk tegen haar zeggen en niet eerst vragen bij vriendinnen. Want meiden praten veel, heel veel en alles komt via via bij elkaar terecht, zeker beste / hele goede vriendinnen. 

Veel succes! Ik hoop dat het lukt! 🤗

-Yodema

Reputatie 6
Badge +4

heyyy

ik ben een meisje, ik zou proberen wat dichter bij haar te komen praat wat meer met haar en toon iets meer interesse. als je haar vriendin appt is het warschijnnlijk dat zij het gaat vertellen aan haar dus ik weet niet of je dat wil maar ja.

na een tijdje kan je het haar ook gewoon vragen dat is heus niet erg maar als je dit spannend vind kan je eerst wat subtiele singalen geven door bvb te zeggen dat je wel ‘iemand’ leuk vind. kijk dan goed hoe ze reageert.

ik hoop dat dit een beetje helpt!!

Liefss F

Reputatie 5
Badge +4

Bedankt @Yodema en @anoniempje ejpmeinona 

Reputatie 5
Badge +4

Heeft iemand anders nog tips ??

Reputatie 4
Badge +1

Mijn tip is om het niet eerst aan de vriendin t e vertellen over het algemeen zullen de meeste het namelijk meteen doorvertellen aan de gene waar het om gaat. ( Zeker niet allemaal maar de meeste wel)  Ik zou het langzaam hebben met haar over verliefdheid. Mischien woord je in dat gesprek wijzer of vertel je het haar.

 

Of je hier nou iets van kiest of niet hoe dan ook heel veel succes!

Reageer