Skip to main content

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, maar ik ben dus al best lang verliefd op iemand (een jongen uit een vrij nieuwe vriendengroep van me) en ik heb al een hele tijd terug verteld dat ik hem leuk vind. Deze confession was toen door de situatie een beetje geforceerd en wrs ook veel te vroeg/snel, want hij heeft zich daarna nog best wel lang een beetje terughoudend gedragen rond me. Pas de laatste tijd lijkt hij zich eindelijk echt op zijn gemak te voelen rond me. Het ding is alleen dat daardoor mijn gevoelens dus weer helemaal zijn opgevlamd en ik me dingen begin af te vragen. Ik krijg weer hoop dat hij mij ook leuk begint te vinden en dat is zó stupid.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik wil hem niet weer afschrikken door ik weet niet wat te vragen of te doen, maar het zou ook weer raar/ongemakkelijk zijn om anderen uit de vriendengroep iets te vragen als hoe hij en ik er met elkaar uitzien, welke vibe er om ons heen hangt. Ik bedoel, hoe kan ik te weten komen wat ik wérkelijk wil weten (namelijk of hij en ik eruit zien als gewone vrienden, of het duidelijk is dat ik hem leuk vind maar hij mij niet op dezelfde manier en hij gewoon vriendschappelijk met me omgaat, of dat er iets tussen ons lijkt te bloeien) zonder dat er misschien wel revealed moet worden dat ik hem leuk vind? Hij heeft niemand van onze vriendengroep verteld dat ik hem leuk vind omdat hij dat privé informatie vond (wat het natuurlijk eigenlijk ook is, maar ik persoonlijk zou het geen probleem hebben gevonden als hij het anderen had verteld), dus zou het dan niet een beetje raar zijn als ík dan aan anderen zou revealen dat ik hem leuk vind?

Wat moet ik nou toch doen? Ik heb het gevoel dat ik gek word.

Groetjes van een behoorlijk stupid en stubborn meisje

Geen reactie

Reageer