Vraag

verliefdheid, wat doen?

  • 8 April 2024
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Hoi, ik heb een vraag en ik zit hier al een paar weken mee.  Zouden jullie me kunnen helpen?

Ik ben een paar jaar geleden op een toneelgroep gekomen. Hier was een jongen, en iedereen zei vanaf het begin al dat hij mij leuk vond. Toen zag ik het als een grapje, maar nu laat hij zelf ook blijken dat hij verliefd op mij is. Ik merk dat ik de laatste tijd veel aan hem denk, maar ik weet niet zeker of ik verliefd ben. Mijn vrienden die ook op die toneelgroep komen, vinden de jongen wat raar. Hij maakt soms wat gekke opmerkingen, en gedraagt zich soms wat dom.  Maar bij mij in de buurt doet hij juist heel lief.  Hij kan goed met mij praten, en maakt leuke grapjes. Maar mijn vrienden vinden dat ik bij hem uit de buurt moet blijven. 

In het toneelstuk ben ik zijn tegenspeler. Hierdoor zie ik hem nog meer, maar dat vind ik niet erg. Nu is mijn vraag, moet ik echt bij hem uit de buurt blijven, zoals mijn vrienden zeggen, of moet ik er gewoon voor gaan?

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou dr voorgaan, je kan een keer afspreken met hem ofzo en dan weet je uiteindelijk wel of je hem leuk vindt

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sanneeeee 

Ik zou je kans grijpen, als jij hem ook natuurlijk ook leuk vind. Aangezien het vrijwel duidelijk is voor jou denk ik dat je inderdaad je kans kan grijpen als jij dat ook goed vind.

Liefs ItzJustin

Reageer