Verliefdheid, jongen uit mijn klas

  • 8 May 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Hey hoi, ik ben een leuke vrolijke meid van 15 jaar. Ik zit nu in de 3e en in mijn klas zit een best leuke jongen. Dit jaar zit ik voor het eerst bij hem in de klas op de middelbare school. Ik kende hem al van de basisschool, maar dat was heel kort toen ging ik naar een andere school. Maar we praten heel veel met elkaar en ook leuke gesprekken waar ik me ook prettig bij voel. Hij is ook vaak enthousiast als ik bijvoorbeeld een presentatie moet houden. Dan zegt hij al gelijk oh ja … heeft vandaag haar presentatie. Dat geeft mij al weer heel veel zelfvertrouwen! We kunnen ook veel met elkaar lachen. Laatst zaten we samen in een groepje van 4. Ik zat al en hij ging tegenover mij zitten. We raakten elkaar al een beetje aan met de benen. Ik was wat voor mezelf aan het doen en hij zat te praten met een vriendin van mij die naast mij zat. Dat gesprek ging meer over een andere jongen uit mijn klas. Dat gesprek was ook opeens weg en ging iedereen wat voor zichzelf doen. Toen zag ik hem al wat naar mij kijken toen keek ik natuurlijk op. Wij tweetjes raakten aan de praat. Het ging over wat ik wil worden later en wat ik volgend jaar ga doen. Hij was er erg in geïnteresseerd! Tijdens dat gesprek keek hij mij heel doordringend aan. Ik wist niet wat ik moest doen dus ik keek in het begin een beetje verlegen weg. Ik moest steeds denken van waarom kijkt hij niet weg, want hij bleef me maar aankijken. Ik luisterde ook helemaal niet meer. Later keek ik hem wel weer aan en we bleven elkaar maar aan kijken voor ongeveer 2 minuten. 

ik heb wel het gevoel dat hij verliefd op mij is, maar ik weet niet zo goed hoe ik het nog meer moet uiten. Ook was het een keer dat hij in de les naast mij ging zitten terwijl hij ook naast zijn vriend kon zitten. Help!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Het lijkt me wel duidelijk dat hij je leuk vindt/verliefd op je is. Als je hem ook leuk vindt kun je dat gewoon een keer tegen hem zeggen. Anders blijf je maar om elkaar heen draaien en dat kan ook awkward worden.

Misschien kunnen jullie een keer afspreken iets leuks te gaan doen of zo?

Reputatie 7
Badge +9

Vraag zijn nummer ofzo. Gaat ie wel ja op zeggen. Je kan hem gewoon vragen of ie kan afspreken ofzo. Komt goed word leuk

Badge

Ik heb hem al een keer geappt. Ik had zijn telefoonnummer al van de groepsapp van de klas. Ik had hem geappt en kreeg die volgende ochtend gelijk reactie. Dat is al wel een tijdje geleden, maar waarom appt hij mij dan niet terug. Of waarom zegt hij dan niet dat hij mij leuk vindt?

Reageer