Vraag

Verliefdheid, hoe hebben jullie het ervaren?

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hey allemaal,

 

ik heb een tijdje geleden een meisje leren kennen die mij leuk vind, ik vind haar ook leuk (denk ik, hoop ik, ik heb geen idee). maar ben nog nooit zelf verliefd geweest, ik heb ook geen idee hoe het voelt of wat ik voel als ik verliefd zou zijn, ben ik al verliefd? of zou ik het gelijk weten? dit zou waarschijnlijk bij iedereen anders zijn maar ik zit er erg mee omdat ik haar niet pijn wil doen, het voelt vertrouwd en fijn aan maar is dat verliefdheid of moet de vonk nog komen? ik heb echt geen idee, ik zou graag willen weten hoe jullie verliefdheid ervaren en hoe die gevoelens werken, ik hoop daarmee mezelf wat te kunnen helpen.

 

alvast bedankt!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Als je verliefd bent, denk je de hele dag aan die persoon. Je krijgt een lekker kriebelgevoel in je lijf als je die persoon ziet. Of juist pijn in je buik. Je weet niet wat je zeggen moet. Of je praat juist heel veel om indruk te maken. Herkenbaar? Dan ben jij waarschijnlijk verliefd!

→ Bron: https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren copy+paste

Ik kan zelf zeggen dat het klopt, ik wil gewoon met diegene zijn en wil diegene beter leren kennen, daarnaast vind ik haar natuurlijk ook knap, word ook best wel zenuwachtig als ze in de buurt van mij komt😀

Probeer diegene beter te kennen, zo kun je erachter komen of je zelf interesse hebt en of zij interesse heeft.

Succes en geef gerust een update!

Reputatie 7
Badge +6

Hey @misschienweljebuurman ,

Ik zit zelf nu in een relatie en wij zijn stapelverliefd op elkaar. Echte verliefdheid is voor mij een gevoel waarbij je eigenlijk alle emoties door elkaar voelt: blijheid, spanning, opluchting, bang, nerveus, puur geluk, chaos. Je denkt constant aan dat ene persoon. Elke seconde van de dag. Altijd als je in slaap probeert te vallen, denk je weer aan hen. Je kan verdrinken in hun ogen, verdwijnen in hun armen. Je voelt je veilig dichtbij hen. Je wil niks anders dan bij dat persoon zijn, de hele tijd. Je kan ze wel opvreten, zo erg hou je van dat persoon. 

Dat is echte liefde voor zover ik het heb ervaren.

Groetjes,

TheMusicDude

Reputatie 3
Badge

Hey @TheMusicDude @ItzJustin,

 

Dankjewel voor jullie reacties!! Ik denk al maanden aan haar, we hebben constant contact en wil niets liever dan haar aandacht, ik wil haar niet teleurstellen dus ik denk dat ik daardoor teveel aan m'n gevoel twijfel.

 

Ik voel me nu wel erg zeker dat ik verliefd ben en ga nu zeker verdere stappen nemen!!

 

Nogmaals bedankt voor jullie hulp en wijze woorden :)

 

Met vriendelijke groet,

Misschienweljebuurman

Reageer