Vraag

Verliefdheid en Tips

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben verliefd op een meisje,  ik weet niet of ze me leuk vindt of niet.  Ik heb al een paar keer met haar afgesproken en dat is best gezellig, soms raakt ze me op school aan en dan legt ze haar hand op mijn schouder, doet ze niet bij andere jongens waar ze ook heel vaak mee omgaat. 

Laatst stuurde ik iets met een hartje en toen stuurde ze dankje xx terug. Ik stuurde ook een keer zo'n emoji met een kusje en toen stuurde ze een smiley met hartjes op zijn gezicht terug.

Daarna reageerde ze een 2 dagen niet, toen ik 3 keer iets had gestuurd reageerde ze wel en nu stuurde ik weer iets met een hartje maar ze reageert weer niet, ze is wel online op whatsapp.

Speelt ze hard-to-get of niet?

Wat kan ik het beste doen???

Alvast bedankt, please reageer I FUCKING NEED IT

thx… :)


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ikbenlekkeranoniem,

Ik snap je probleem volledig, op de vraag of ze hard-to-get speelt of niet heb ik geen antwoord.

Ik zou in ieder geval niet te snel denken dat het voorbij is, het kan natuurlijk ook zijn dat ze het gewoon even druk heeft met andere dingen. Ik zou gewoon vragen of ze iets voor je voelt en dan wel meteen zeggen dat jij wel iets voor haar voelt. Zo is de kans kleiner dat ze liegt uit angst dat jij niet hetzelfde voelt. Al neem je dan natuurlijk wel het risico van de friendzone. Deze keuze laat ik bij jou maar ik geef je sws de tip om gewoon lekker door te gaan met chatten en als ze echt hard-to-get speelt er gewoon in mee te gaan.

 

Ik hoop dat dit nuttig is voor je

T-Town

Reputatie 1
Badge

Hallo ikbenlekkeranoniem,

Ik snap je probleem volledig, op de vraag of ze hard-to-get speelt of niet heb ik geen antwoord.

Ik zou in ieder geval niet te snel denken dat het voorbij is, het kan natuurlijk ook zijn dat ze het gewoon even druk heeft met andere dingen. Ik zou gewoon vragen of ze iets voor je voelt en dan wel meteen zeggen dat jij wel iets voor haar voelt. Zo is de kans kleiner dat ze liegt uit angst dat jij niet hetzelfde voelt. Al neem je dan natuurlijk wel het risico van de friendzone. Deze keuze laat ik bij jou maar ik geef je sws de tip om gewoon lekker door te gaan met chatten en als ze echt hard-to-get speelt er gewoon in mee te gaan.

 

Ik hoop dat dit nuttig is voor je

T-Town

Hoe bedoel je dan er in mee gaan, ook hard-to-get spelen of iets anders?

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ikbenlekkeranoniem,

Ik snap je probleem volledig, op de vraag of ze hard-to-get speelt of niet heb ik geen antwoord.

Ik zou in ieder geval niet te snel denken dat het voorbij is, het kan natuurlijk ook zijn dat ze het gewoon even druk heeft met andere dingen. Ik zou gewoon vragen of ze iets voor je voelt en dan wel meteen zeggen dat jij wel iets voor haar voelt. Zo is de kans kleiner dat ze liegt uit angst dat jij niet hetzelfde voelt. Al neem je dan natuurlijk wel het risico van de friendzone. Deze keuze laat ik bij jou maar ik geef je sws de tip om gewoon lekker door te gaan met chatten en als ze echt hard-to-get speelt er gewoon in mee te gaan.

 

Ik hoop dat dit nuttig is voor je

T-Town

Hoe bedoel je dan er in mee gaan, ook hard-to-get spelen of iets anders?

Sorry voor de late reactie, wat ik bedoelde is gewoon niet tegenstribbelen dus het lekker laten gebeuren :)

Reageer