Vraag

verliefdheid

  • 4 February 2024
  • 13 reacties
  • 298 Bekeken

Badge +1

Hoi, ik heb een vraagje, ik heb bijna het iedee om zelfmoord te gaan plegen als ik op de een of andere manier hoor dat t meisje uit spanje ook dood is, want dan heb ik het iedee dat mijn leven niets meer waard is, aan de andere kant weet ik niet of dit zo`n slim iedee is, ik bedoel, ik ben een beetje bang dat mijn famillie dan trauma oploopt, en dat wil ik niet, en dan kan ik ook niet meer gaan reizen met een Land Rover Discovery 2, maar ja, ik ben ook een beetje bang voor niet kunnen slapen.

Wat denken anderen hier over?

Ik vraag de beheerdes van De KInder Telefoon hier geliefde geen antwoord op te geven.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Coche 

Wat vervelend om te horen dat je haar niet meer kan zien, hebben jullie elkaar in het echt gekend?

Er is altijd een betere optie dan zelfmoord, dus doe dat alsjeblieft niet! Je kunt met 113 bellen als het even heel slecht gaat.

Kun je mij misschien nog wat meer informatie geven? Over wat er gebeurd is?

Groetjes ItzJustin

Reputatie 5
Badge +3

hoi Coche,

Zelfmoord plegen is nooit een optie, die moet je meteen van je lijstje weghalen dat veroorzaakt alleen maar problemen!! laat dat duidelijk zijn. en om eerlijk te zijn, je komt er wel overheen echt waar. Ik weet hoe het is als er iemand waarvan je houdt plotselings komt te overlijden. Je moet haar in je hart houden en niet in je hoofd, natuurlijk mag je wel aan haar denken. dat deed ik toen ook. 

en slaap komt vanzelf wel, geloof me maar.

heel veel sterkte en liefs,

anoniemeboy14

Badge +1

Dank. Ik verwachte al dit te horen. Ik heb haar nooit eerder gekent, noch gezien. Ze heeft me ook nooit gereageert, maar ik blijf verliefd op haar. Tuurlijk houd ik haar in mijn hart, zolang die dur noch is, en niet gestolen is...…

Meer informatie kan ik later geven.

Misschien zelfs wel met een foto van haar er bij..…

 

hoi, let je op forumregel 3? Plaats op het forum geen persoonsgegevens, en geen foto’s. Ook niet van iemand anders!

Reputatie 7
Badge +17

Zelfmoord plegen om iemand die je helemaal niet kent is wel zonde vind je ook niet? Niet doen dus!

Ik zou haar echt uit mn hoofd zetten als ik jouw was. Je kent haar niet, hebt nooit contact gehad. Je bent dus alleen verliefd op een foto (en wie zegt dat ze haar eigen foto heeft gebruikt?)

Een foto van haar hier plaatsen hoef je niet te proberen want dat wordt toch geweigerd door de mods. Foto’s van personen plaatsen mag hier niet

Heel veel sterkte iig. Het komt echt wel goed

Badge +1


@tim16 

Ok, geen foto, ik weet echter heel zeker dat ze zichzelf als foto gebruikt heeft. Ben jij ooit verliefd geworden? Als ja, dan behoorje te weten dat het moeilijk en/of niet fijn is haar uit t hoofd (hart) te zetten.

Zelfmoord plegen anschieg is geen goed iedee, dan licht het er natuurlijk noch aan in welke omstandigheden je leeft, maar als iemand waarvan je houd dood gaat en je ziet niet in wat er nog waard is aan je eigen leven, dan snap ik heel goed datje denkt zelfmoord te gaan plegen, ook al hebje nooit contact met haar gehad, je houd gewoon van haar…..

Badge +1

@ItzJustin 

Ik kanje wel meer informatie geven, maar denk geen details. Op de avond van 5 dec 2023 (wees maar gerust, we hadden zoveel te doen,dat we sinterklaas op de avond van 6 dec 2023 vierden) kwam ik er achter dat haar profiel op penpalworld geblockeert was, tot mijn grote frustratie, maar die frustratie heb ik nooit laten blijken. Op d eochtend van 6 dec 2023 heb ik de eigenaar van penpalworld, Jacob Herrmann, een een beetje boos berichtje gestuurt dat hij infijte maar twee keuzes had, òf me vetellen waarom hij haar geblockeert had want ik nam aan dat hij dat gedaan had, òf maken dat haar profiel niet meer geblockeert was, nou toen begon er een hele gerotszooi voor userID`s, die dat ik doorgestuurt had bleek van een totaal ander persoon te zijn, verder weet ik niet hoe aan haar userID te komen, toen had ik gezecht dat hij er niet mee weg zou komen als hij mij niet zou helpen op een andere manier met haar in contact te komen, daarna had ik hem uitgelcht hoe ik aan haar profiel was gekomen,  en sindsdien geen antwoord meer, en nou weet ik het niet meer. Ik heb nog een foto van haar in de geschiedenis van mijn vader`s telefoon staan, als herrinering aan haar, en verder ben ik er tot mijn verbazing achter gekomen dat ik èèn nacht over haar heb gedroomt, en verder een heleboel zorgen om haar heb gemaakt.

Nouja, dat was het wel zo`n beetje, denk ik.

Oja, 113 bellen, amme nooit niet, dat geeft alleen maar glazer en gezeik op, en bovendien noch meer, want wij gaan niet naar school, boevendien heb ik mijn famillie om me te helpen, maar eigenlijk houd ik het liever gewoon privè.

Reputatie 7
Badge +7

Ik snap het nu wat beter, denk ik.

Maar je hebt haar nog nooit gezien, gesproken maar je bent wel verliefd op haar?

Maar dan val je alleen op uiterlijk, niet slecht bedoelt ofzo maar wil het nog duidelijker hebben zodat ik nog tips kan geven.

Badge +1

Inderdaad van uiterlijk, denk ik. En meer in formatie kan ik je ook niet geven, tenzij je wilt weten hoe ze er uit ziet, dan natuurlijk altijd.

Zeg wat denken jullie ervan als ik een bericht stuur naar die herrmann die zo luid, " ben je dood, of is er een andere reden dat je niet meer reageert?", misschien reageert ie dan weer…

En kan iemand mij uitleggen hoe ik een smiley op mijn berichtjes kan zetten? Daar snap ik namelijk niks van.

Reputatie 7
Badge +7

@Coche 

Ik denk eerlijk dat je het moet proberen te vergeten man, vooral omdat het in dit geval alleen maar uiterlijk gaat.

Dat berichtje lijkt mij niet een goed idee

Badge +1

Het bericht oké, maar haar proberen te vergeten, daar zie ik de lol niet van in. Desnoods kachel ik als een gek heel spanje door, in de hoop uit te vinden waar ze ergens woont.

Badge +1

Ik snap dat ik volkomen gstoort ben in jullie ogen dat ik haar niet wil vergeten, maar daarvoor houd ik te veel van haar, en bovendien, zit ze daarvoor te diep in mijn hart.

Zijn er mensen die dit nog snappen?of niet?

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet hoe liefdesverdriet voelt, ik heb er nu ook mee te maken.

Het enige wat ik niet helemaal begrijp is dat jij zo verliefd bent geworden alleen door uiterlijk.

Maar ja, liefde is complex en onvoorspelbaar, de enige optie is proberen overeen te komen. Ik kom (zeer langzaam) ook over mijn crush heen, tot het nu Valentijns dag is😐. 

Badge +1

Ik word alleen maar verliefd op uiterlijk, ik snap niet hoe mensen op een andere manier verliefd kunnen worden dan uiterlijk.

Reageer