verliefdheid


Badge

Ik (12j) vind een jongen leuk uit mijn klas,maar ik weet niet echt wat ik ermee moet. Hij weet dat ik hem leuk vind,heel de klas plaagt me ermee...maar hij heeft nog niks ermee gedaan. Het is nu denk ik ee maand of 2 nadat dit rond de klas is gekomen en hij heeft niks tegen me gezegd,dus het voelt alsof hij niet geintreseerd in mij is,of hij niet geintreseerd is in een relatie. En dat begrijp ik ook,ik wil zelf eigenlijk ook geen realtie sinds ik in de eerste zit en ik goede cijfers probeer te halen en goed oplet in de les maar ik ben bang dat een relatie me cijfers zou verpesten,iemand tips? :D 


2 reacties

Badge

Hoi, ik had toevallig ongeveer hetzelfde meegemaakt, ik vond altijd een meisje leuk(ik ben wel een jongen dan) en ik dacht eerst dat zij mij ook leuk vond omdat wij vaak oogcontact hadden gemaakt als wij langs elkaar liepen. Gelukkig wist niemand het. We zitten niet bij elkaar in de klas dus ik wist haar naam niet eens. Dus ik kende haar klas via een goede vriend van mij. Ze had op een gegeven moment door dat ik (licht) gepest wordt dus het oogcontact werd ook veel minder omdat zij wilde er eerst niet betrokken bij worden. Die vriend van mij was wel goede vrienden met die meisje. En ik merkte dat toen zij in de buurt van mij kwam, dat ze altijd nerveus werd. Volgend schooljaar kwam ze bij mij in de klas en gingen we automatisch weer met elkaar om en het pesten werd ook minder. En toevalling zijn wij nu samen:) Maar mijn relatie had geen invloed op mijn cijfers, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Dit is best wel een lang verhaal wat ik heb ingetypt en ik weet niet of je er wat aan hebt maar je bent niet de enige die dit heeft meegemaakt en je moet je er ook niet voor schamen❤️

Reputatie 1
Badge

Hoi,ik zou gewoon sowieso proberen om bevriend met hem te worden dus eerst vaak met hem praten of wat dan ook en dan zie je wel later verder of het meer wordt en of je dat wil.

Gr. Jona

Reageer