verliefd zijn op een ander en daarmee worden gepest. wat moet ik doen?

  • 22 April 2023
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Badge

Oke. Het begon eigenlijk allemaal aan het begin van het nieuw schooljaar.

iedereen weet hoe het gaat, je ontmoet nieuwe mensen en maakt nieuwe vrienden enzo.

maar ik niet, ik ben daar niet zo goed in. Het heeft me weken gekost om überhaupt de moed te hebben om met een ander te praten. 
 

ik heb een boekje waar ik al mijn verhalen schrijf. 
Ik vond een jongen leuk. T. heette hij. Ik kende hem niet zo goed want hij zat in de tweede klas en ik in de eerste klas, dus ik vond hem gewoon leuk en schrijf over hem in mijn boekje. Ik vond hem geweldig :)

..

iemand had mijn kluisje open gemaakt en mijn boekje uit mijn kluis gehaald en las alles wat erin zat aan de hele aula.
En nu weet HEEL de school dat ik T. leuk vind.

Mensen roepen in de gangen steeds T. omdat ze wisten dat ik hem leuk vond. Ik kan gewoon echt niet meer, het was ZO gênant en gewoon nee. Alles wat ik voor mezelf hield wist iedereen in de school

 

dit gebeurde gisteren. 

gelukkig hebben we nu meivakantie, ik hoop dat iedereen het vergeet :(

 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

hey , wat vervelend voor je :(. ik zou het sowieso melden bij een docent en bij je ouders zodat er meschien wat aan kan gebeuren . ik heb zelf een beetje een situatie gehad die redelijk hetzelfde was. helaas blijft het altijd voor een lange tijd dan wel een punt van bespreking op school enz wat vervelend kan zijn maar na een tijdje word dat wel vaak minder enzo en ik zou er niet te veel aandacht aan besteden ookal is het meschien heel vervelend voor je. maar vertrouw op me wnr ik zeg dat het heus wel goed komt. als je het meld op school ofz laat me het weten , ik zou graag willen weten hoe dit verder gaat zodat ik je meschien meer kan helpen :)) . maar voor nu is mijn enige advies : gewoon melden en je er niet teveel van aantrekken , de mensen willen juist een reactie van je hebben want dan hebben hun wat om ove rte lachen. zodra je geen reacties geeft erop dan houden ze vanzelf er wel mee op

Reageer