Vraag

verliefd zijn op

  • 1 May 2024
  • 7 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal,

 

Ik vind een meisje een klas hoger leuk, We hebben eerder al een toneelstuk samen opgevoerd op school en dat was ook heel gezellig, ik probeer zo veel mogelijk contact met haar te leggen maar dat is ook lastig, ze is op school vaak ook met vriendinnen die ook op mijn oude school zaten en het is dan heel lastig contact te leggen. Op social media gaat dat wat makkelijker maar goede onderwerpen zijn lastig te vinden. als ze reageert doet ze dat wel heel leuk en lief maar soms duurt het ook heel lang voordat ze reageert , denk aan een week. Daarnaast heeft ze ook nog een broertje die in klas hetzelfde schooljaar zit als ik maar dan een andere klas. In zijn klas zitten veel kinderen die mij vaak ook lastig vallen enz... Dus durf ik haar niet te vragen

 

hebben jullie nog tips? Dat zou heel fijn zijn.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Vriend2011 

Ik snap dat het lastig is om te vragen, maar het is de enige manier om haar te laten weten dat je haar leuk vind. Probeer het face-to-face, lukt dat echt niet? Dan kun je het altijd via social media doen.

Ik kan nu niet echt weten of ze je leuk vind, als ik iemand leuk vind zou ik niet 1 week wachten om iemand te beantwoorden. Maar dan heb ik meer info nodig.

Laat je me weten hoe 't gaat?
liefs, ItzJustin

Reputatie 1
Badge

@ItzJustin heel erg bedankt, 

 

Denk dat het uitmaakt of je het face to face zegt of via social media. Here is nu namelijk ok vakantie. Dan kan ik het nog niet zeggen

Liefs vriend2011

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Vriend2011 

Het maakt eigenlijk wel uit.

Je kunt namelijk een hoop verwarring voorkomen als je het face to face zegt + het komt dan zelfverzekerd over. Kijk, als je vrijwel zeker weet dat het wederzijds is kun je het via social media doen. Anders is face to face echt een beter idee:

Wat denk jij dat het beste is?

Groetjes ItzJustin

Reputatie 1
Badge

Ik denk ook dat face to face beter is maar het is dat het nu ook vakantie is en ik kan eigenlijk niet wachten + dat ze ook nog vaak met vriendinnen is die op mijn oude school zaten en die ik helemaal niet mag. en ik wordt half gestalkt door een paar hinderlijke kinderen op school. Niet heel makkelijk dus

Liefs Vriend2011

Reputatie 1
Badge

Hoi @Vriend2011 

Ik snap dat het lastig is om te vragen, maar het is de enige manier om haar te laten weten dat je haar leuk vind. Probeer het face-to-face, lukt dat echt niet? Dan kun je het altijd via social media doen.

Ik kan nu niet echt weten of ze je leuk vind, als ik iemand leuk vind zou ik niet 1 week wachten om iemand te beantwoorden. Maar dan heb ik meer info nodig.

Laat je me weten hoe 't gaat?
liefs, ItzJustin

Nogmaals heel erg bedankt voor je tips!!

Het gaat steeds beter en we hebben steeds meer contact❤️❤️

 

Groetjes vriend2011

Reputatie 7
Badge +7

Hey @Vriend2011 

Super om te horen!!

Kijk maar wat je zelf fijn vind, als je echt niet kan wachten kun je het online doen. Misschien videobellen? Maar dan kan het best akward worden dus idk. Doe wat je fijn vind :)

Liefs ItzJustin

Reputatie 1
Badge

Hey @Vriend2011 

Super om te horen!!

Kijk maar wat je zelf fijn vind, als je echt niet kan wachten kun je het online doen. Misschien videobellen? Maar dan kan het best akward worden dus idk. Doe wat je fijn vind :)

Liefs ItzJustin

Ja klopt ik denk dat videobellen echt shit word😅 ook omdat ik haar überhaupt nog nooit heb gebeld dus dat word héél awkward :D. Ik ga gewoon appen ik denk dat als ik te lang wacht dat het helemaal overgaat ook bij haar.

Liefs vriend2011

Reageer