Skip to main content

Hee iedereen

Afgelopen jaar begon er iets in mij te ontstaan, ik werd heel erg verliefd en dit duurt nu al 1 jaar en 2 maanden. Ongeveer 4 maand geleden heb ik het eindelijk gezegd en gevraagd om een date. Dit ging fout. Nu heb ik alleen nog steeds gevoelens, heel veel zelfs. Nogsteeds zie ik haar als het meisje, mijn alles en het enige wat telt op deze kut wereld. Ik wil haar nogsteeds zooooo graaag, maar dit kut gevoel van nu doet me zo veel pijn. Iedereen die ik het vertel laat me meteen vallen als vriend en ik heb niemand nu. Maarja dat maakt niet meer uit. Het is haar of niks, hoe kut het ook klinkt. Ik zit laatste tijd meer na te denken want ja ik huil elke nacht wel sowieso 5 tot 10 minuten, maar verder trek ik dit kut gevoel niet. Het enig wat me nu blij maakt is zij, want zij is alles.

Weet iemand hoe ik dr nogsteeds krijg? Ik moet haar hebben anders niks echt

Hey @ik_weet_niet 

Dat is erg vervelend om te horen.
Hoe stom het ook is, als het niet wederzijds is kun je er niks aan doen en moet je er overheen komen, het komt echt wel goed!!

Je kunt ook met de Kindertelefoon over praten als je dat fijn zou vinden: 0800-0432


Maar ik wil haar


Kunnen plsss meer mensen reageren ik moet haar krijgen


Hey @ik_weet_niet,

 

Dit is natuurlijk een onprettige situatie om het maar even netjes te zeggen ;)

Hoewel ik kan begrijpen dat het je pijn doet en je hiermee zit, is het belangrijk om even goed na te denken, wat natuurlijk ontzettend lastig kan zijn..

Je zegt dat het fout ging toen je haar vroeg om met jou op date te gaan, waardoor ging het fout? Wees ze je af?  Speelde er wat anders? Denk hier eens over na, denk goed na waarom het fout ging zodat je dan verder kan gaan met het accepteren dat het fout is gegaan.

 

Dat het fout is gegaan met een meisje is natuurlijk niet leuk, ik lees dat jouw gevoelens voor haar ontzettend groot zijn, hierdoor zal het alleen maar lastiger zijn natuurlijk.. Maar dat betekent niet dat het het einde van de wereld is! Je zal genoeg kansen blijven krijgen om met mensen een goede band te krijgen, die band kan natuurlijk uitvloeien tot iets groters: liefde!

 

Dat je vrienden verliest is natuurlijk ook niet prettig, maar bekijk het zo: echte vrienden zouden je steunen.

De '’vrienden'’ die je nu verliest, zijn dan toch geen échte vrienden? Je zult vanzelf de juiste vrienden vinden, dat kan soms wat tijd kosten. 

 

Kortom; geef niet op! Het komt allemaal goed. Neem de tijd om te bekijken waarom het fout ging, waardoor je je precies zo voelt en hoe je dit kan oplossen. Begrijp het, accepteer het en ga verder! 

Natuurlijk klinkt dit makkelijk en dat is het niet! Maar daarom kun je hier altijd terecht met je vragen of wanneer je wilt praten!

 

Heel veel succes verder!


ja het gaat gwn allemaal kut eigenlijk


Reageer