Skip to main content

Dag allemaal! Willen jullie hier jullie ervaringen delen met verliefd worden op een hetero jongen als een bi/gay jongen? Persoonlijk heb ik hier slechte ervaringen mee en ik vind dat het het ergste gevoel op de wereld is…

Hey!

 

Hoezo vind je het precies het ergste gevoel op de wereld? Ikzelf val over het algemeen niet zo snel op jongens waarvan je duidelijk kan zien dat ze op jongens vallen. Ik val vaker op hetero jongens. Ik ben best vaak verliefd geworden op een heterojongen, althans ik vond ze leuk, hoe je het wil zeggen. Wat ik meestal doe is een beetje aftasten wat hun voorkeur is. Dit is natuurlijk niet altijd te merken, maar door iemand goed te leren kennen krijg je voor jezelf wel een idee of iemand hetero/homo zou kunnen zijn. Wanneer je overduidelijk denkt dat diegene hetero is zou ik het laten rusten. Hoe moeilijk het soms ook is. Ik weet dat het net zo goed de andere kant op kan vallen, dat hij ook op jongens kan te vallen. Voordat ik een indruk heb doe ik eigenlijk niks met m'n gevoel. Misschien een beetje angst om afgewezen te worden ofzo? Dit is in ieder geval een beetje hoe ik het doe.. :)


Tja, het is inderdaad naar als je op iemand verliefd wordt die hetero blijkt te zijn. Maarja er is vrij weinig aan te doen dusjaaaa…


Zelf zit ik in dezelfde situatie maar ik ben zelf nog niet uit de kast gekomen. Ik denk na uit de kast komen is het makkelijker maar veel van mijn vriendengroep hebben er iets tegen en zijn oordelend. Ik denk dat het mijn tijd op middelbare school zou verpesten als ik uit de kast kwam. Weet niet hoe dit voor jou is, als je al uit de kast ben gekomen zou ik zeggen ga ervoor en vraag het. Anders weet ik het niet. 
 

Ik had ook zo’n vraag kijk maar op mn acc, er staan een paar antwoorden daar. 


Reageer