Vraag

Verliefd, wil graag samen serie kijken of knuffel geven

  • 1 April 2024
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 137 reacties

hallo allemaal.

in mijn vorige topic heb ik verteld. dat ik verlieft ben.

en omdat wij bijde school hebben. spreken we mekaar bijna allen savonds { 30298 appjes per dag dan even niet megerekend 😁😁} en zij kijkt ook savonds een serie. dus zij gaat vaak wat eerder weg. 

allen ik wil graag het een keer samen kijken, heb namelijk bij mij boven ook tv. of bijvoorbeel een knufel geven of zo iets.

hoe kan ik dit het beste doen? 

help

meiden. hoe zouden jullie dit van een jongen zien?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Weet zij dat je op haar bent en hebben jullie verkering? Zo niet dan is dit misschien een plan: vraag haar wat de serie is en zeg dat je het is een keer wil proberen of al kent en heel leuk vind. Mischien wil ze het samen een keer kijken dan.

 

Over de knuffel ga ik nog even nadenken

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Anoniemejongen3 

ik heb inmidels al wel zitten hinten. Dus ik denk dat zij het al wel weet. Heb mezelf ook al bijna versproken😣😀 en nee we hebben NOG geen verkering😢. Ik weet wat voor serie ze kijkt. En ik denk zeker dat het een goed idee is om te vragen of ik (bijvoorbeeld) een keer mee mag kijken.

En over de knuffel. Ik heb laats een moment gehad dat ik met mijn broertjes bij haar was om een spelletje te doen. Omdat mijn ouders even weg moesten. Uiteindelijk zijn mijn broertjes eerder terug gegaan omdat mijn ouders weer terug waren. Toen ik weg ging, heb ik nog gedacht om een knuffel als bedankje te doen. Heb het allen niet gedaan😞. Was dit anders wel een goed idee geweest?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +6

Hey, 

Dat jullie zo veel bellen en appen is best bijzonder! Best een kans dat zij jou ook leuk vind.

Je kan altijd vragen of ze een film wil kijken met jou. Misschien kan je vragen welke films ze leuk vind? Dan een beetje erover praten en zo kom je vanzelf bij een geschikte film en is het ook niet meer ongemakkelijk om haar uit te nodigen.

Over de knuffel, daar moet je gewoon voor gaan! Ik ben een meisje en knuffel ook al mijn (jongens)vrienden. Daar is niks raars aan! Mooi moment daarvoor is bij een afscheid. Je hoeft er echt geen groot ding van te maken. Je kan het vragen als je fijn vindt, maar hoeft echt niet want het is maar een knuffel. 

Of als je net een gevoelig gesprek hebt gehad kan het een goed moment zijn. Dan heeft de knuffel ook een speciale waarde, als je begrijpt wat ik bedoel. 

Ik hoop dat dit helpt!!!

Liefs Julie ❤️

Reputatie 4
Badge +1

Wat julie09 zegt zal helemaal kloppen en als je de knuffel echt te spannend vind kan je ook ( ik weet niet precies hoe) maar er voor zorgen dat je broertje als alleen jij je broertje en haar er zijn gaat zeggen dat hij een groepsknuffel wil. ( is niet helemaal een knuffel maar toch) dit gebeurde ook bij mijn crush en mijn broertje en mij ( hij deed het uit zich zelf maar als je het lief vraagt of iets wilt hij het vast doen) 

 

( ik zie nu dat het meerdere broertjes zijn maar dat maakt niet heel veel uit sorry dat ik dus overal het enkelvoud heb staan)

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Julie09 en @Anoniemejongen3 

bedankt voor jullie reacties. 
begrijp ik het dan goed van jullie dat jullie zeggen. Vraag een beetje wat ze leuk vind aan film. En dan vragen om Het samen te kijken? Of dat ik vraag of ik een keer met haar mee mag kijken?

en over de knuffel. Simpel weg doen?

 

Reageer