Vraag

verliefd wat nu

  • 4 May 2024
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste iedereen die dit leest,(alvast heel erg bedankt dat jullie de tijd nemen om dit überhaupt te lezen❤️❤️)

Ik zit met een soort probleempje, zoals jullie misschien in mijn vorige topic konden lezen ben ik echt heel verliefd, ik stond op het punt om het te zeggen tegen haar maar…

Ik "zie" en spreek  haar vooral online want op school is ze vaak met vriendinnen, ik vind haar heel leuk maar voor dat ik iets zou willen starten wil ik haar graag wat meer in real life zien en spreken. Het is lastig om dat te zeggen want we hebben nog niet echt een vriendschap echt opgebouwd. Toch vind ik haar heel leuk want ik heb haar een tijdje gesproken ivm het toneelstuk dat we toen speelden. Onze school is klein dus stel ik zeg het gw tegen haar dan... weet gelijk de hele school het.          Ik ben nog te jong om "uit" te gaan (ik ben 13), we zouden dus bij haar of bij mij kunnen afspreken alleen heeft zij ook een broertje die in het zelfde leerjaar zit.

Ze doet wel altijd heel lief maar ik weet niet eens of ze me wel leuk vind😔

Help alsjeblieft❤️❤️

Alvast heel veel liefs, vriend2011


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik zou eerst wel een band opbouwen. Ik zou het ook een beetje raar vinden als iemand waar ik (bijna/weinig) mee gepraat heb ineens op mij was. Dus eerst dat doen. Daarna verder gaan

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Misschien vind je tips via de zoekbalk!  Of hier :

 Ik hoop dat je goede tips kunt vinden of dat er mensen met sterke adviezen zijn ! Succes !

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge

Heel erg bedankt voor jullie tips. Denken jullie niet dat het heel awkward word om random is een keer te vragen om af te spreken? Heb nog nooit met haar afgesproken en dan weet ze waarschijnlijk ook gelijk dat ik haar leuk vind

Reputatie 7
Badge +19

Hoi!  Als zij jou aardig vind en jullie hebben gezellig contact zeg maar, nee dan is het echt niet raar om dan een keer te vragen om samen iets te gaan doen hoor. Misschien is er iets leuks in je stad of ergens in de buurt waarvan je weet dat zij dat ook interessant en leuk vind. En dan kun je haar voorstellen om daar samen naartoe te gaan.  Lukt vast wel. Zij vindt jou in elk geval ook aardig toch. Dus dat zit wel goed. Gewoon proberen! 😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer