Vraag

Verliefd, wat nu?

  • 30 January 2020
  • 17 reacties
  • 351 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

Ik ben een meisje van 13 jaar, en ik ben verliefd op je jongen, hij is ook 13 jaar. We zijn best goede vrienden, en we zitten al ongeveer 2 jaar bij elkaar in de klas. Sinds een paar maanden heb ik gevoelens voor hem. Ik zou hem heel graag om verkering willen vragen, maar… ik weet niet zeker of hij mij leuk vindt. Heeft iemand misschien tips hoe ik hier achter kan komen? En hoe ik het het best zou kunnen vragen? 

bij voorbaat dank! 

xxx

Amie

(p.s. Ik vind hem echt heeeeel erg leuk!)


17 reacties

Heyy

Misschien kun je het aanvragen met je en als hij nee zegt( wat wel jammer zou zijn) kun je bv zeggen dat je waarheid durven en doen speelde met je vriendin ( neem die vriendin dan mee als je het aanvraagt) en als hij ja zegt is het feest. Hoop dat je er iets aan hebt!

Groetjes en succes!

Kaas123

Reputatie 7
Badge +7

@Kaas123 

heyy, 

dat is wel een goed idee! Bedankt voor de tip! Ik ga het proberen! 

Groetjes,

Amie

Hey,

 

Ik ben zelf een transmeisje (Ben nu nog een jongen) en ken dit gevoel. Ik heb ook ooit een gesprek over hoe zij graag 'gevraagd' zouden willen worden(Wij zijn ook niet van die stoerdoeners, wij zijn best wholesome haha). Wij waren uiteindelijk gekomen op dat we gevraagd zouden willen worden via een appje. Iets zoals: "Hey ik vind je leuk, wil je misschien iets tussen ons hebben?" of "Hey ik vind je leuk, wil je misschien verkering?". Als er maar in staat dat je hem leuk vind, want dat is eigenlijk waar het om gaat.

Ik hoop dat dit helpt.

 

♡JustEmma♡

Oh ja, misschien kan je hem mee naar jouw huis nemen en naar je kamer gaan. Op school kan je dan zeggen dat jullie gewoon een beetje gaan hangen. Als hij ja zegt en hij is bij jou in jouw kamer dan kan je elke kant op, je kan vragen of hij verkering wilt of iets heel anders als je dat wilt. Ligt eraan wat jij wil en of hij dat wilt, ook ligt het eraan hoe de conversatie loopt.

 

♡JustEmma♡

Reputatie 7
Badge +7

@JustEmma 

Bedankt voor je reactie! 

hij heeft me voor Valentijns dag een roos en kaart gegeven (anoniem) en ik kwam er dus achter dat die kaart van hem was. Nu ben ik heel erg blij! We hebben tegen elkaar gezegd dat we elkaar leuk vinden, en als hij het niet doet wil ik heb binnenkort verkering vragen!❤️

Groetjes,

Amie

Hey,

 

Wat leuk dat hij een roos en een kaart heeft gestuurd voor Valentijnsdag en dat je weet dat hij je leuk vind.

 

Als je verkering wilt vragen hoef je je er geen zorgen over te maken. Je kan het gewoon vragen, maakt niet uit of het op de app is of in het echt. Je weet dat hij je leuk vind dus zou hij geen nee zeggen als jij verkering vraagt.

 

Ik hoop dat dit helpt!

 

Groetjes @ICareAboutMyFriends 

P.S. Vertel hoe het is gegaan, wat je ook doet!

Reputatie 7
Badge +7

@ICareAboutMyFriends 

heyy bedankt voor je reactie! 
hij heeft me voor vanavond mee uit gevraagd naar de bioscoop, ik hoop dat hij mij dan gaat vragen, en anders vraag ik het zelf vanavond! 
ik laat het wel weten hoe het ging!

groetjes,

Amie

Hey,

 

Wat leuk dat jullie naar de bioscoop gaan! Ik hoop dat het goed gaat en dat jullie verkering krijgen.

 

Elk iemand heeft een andere personaliteit, sommige jongens die durven bijvoorbeeld hun arm om een meisje te doen tijdens de film en andere die durven dat niet. Het ligt er net aan of hij erg stoer en populair is of wat verlegen en niet echt pupulair is. Als je echt wat 'intimiteit' wil dan kan jij jouw arm om hem heen doen (Het is 2020 haha).

 

Ik hoop dat dit helpt!

Groetjes @ICareAboutMyFriends!

Reputatie 7
Badge +7

@ICareAboutMyFriends 

Dankje!!❤️😂

xxx

Amie

Hey @Zusvaneenautist,

 

Ik vroeg me af hoe het is afgelopen. Ik hoop voor je dat het goed is afgelopen.

 

Groetjes @ICareAboutMyFriends 

Reputatie 7
Badge +7

Heyy @ICareAboutMyFriends 

bedankt voor je interesse!

ik heb verkering met hem, Ik heb een vriendje!!!😊😊😊

groetjes,

Amie

-onnodige quote weggehaald door kindertelefoon-

 

Wat mooi!!!! Ik hoop dat jullie leuke dingen gaan beleven!

 

Groetjes @ICareAboutMyFriends 

Hey @Zusvaneenautist,

 

Hoe is het tot zover gegaan? Ik hoop goed!

 

Groetjes @ICareAboutMyFriends 

Reputatie 7
Badge +7

Hey @ICareAboutMyFriends,

 

tja, ivm corona mag ik niet afspreken… wel hebben we gezellig de hond uitgelaten, ik wilde hem wel kussen maar dat mag ook niet ivm corona... 

ik mis hem nu wel heel erg.

 

groetjes,

Amie

 

Hey @Zusvaneenautist,

 

Wat jammer, helaas is het coronavirus er nog voor een tijdje. Maar ik begrijp dat je hem wil kussen, alleen dat kan niet vanwege het coronavirus. Je kan aan hem vragen of hij weer de hond wil uitlaten (Of iets anders wat jij leuk vindt) en tijdens het lopen vragen  of hij iets met die anderhalve meter enzo heeft. Als hij daar niks mee heeft dan kan je hem kussen, tenzij jij iets met de anderhalve meter regel heb, dan hoeft dat niet.

 

Ook zag ik in een andere topic dat je jezelf snijdt. Misschien is het een idee om met je vriendje erover te praten, zelf snap ik dat dat niet echt zo leuk is maar als je denkt dat dat kan en dat je dat dan ook wil dan moet je dat doen(dat zijn heel veel dats).

Belangrijk: Doe niet iets wat jij niet wilt, ik denk niet dat er iets ergs gaat gebeuren maar hou dat in je hoofd.

 

Groetjes @ICareAboutMyFriends 

Reputatie 7
Badge +7

Nou dit was echt te grootste grap van de geschiedenis hahhaha

voor als iemand nog een update/vervolg wilde,

Het is inmiddels al bijna anderhalf jaar uit. we hadden bijna 2 jaar maar onze hele relatie was nogal gaar en droog. We zijn nog steeds vrienden, want ik heb een vriendengroep en hij heeft geen vrienden dus komt ie er maar altijd bij hangen. Maar goed dat was mijn ‘avontuur’. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik cringe echt zo ziek hard als ik dit topic teruglees lol waarom heb ik dit ooit op het internet gezet.. hahahaha

 

Reageer