Skip to main content
Vraag

Verliefd, wat moet ik doen

• June 22, 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zit in de eerste ga bijna naar de tweede van de middelbare ik ben al super lang op een jongen ik heb het hem ook verteld weken geleden toen zei hij dat hij mij niet leuk vond maar haar kijkt elke dag naar mij ik denk wel 8 keer op een dag ik denk dus dat hij op mij is maar ik weet het niet zeker wat moet ik doen

3 reacties

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Hè jammer dat hij niet van houd 

En misschien is hij inderdaad op je, probeer eerst even te testen of hij echt op je is met bijvoorbeeld naast hem te gaan zitten en kijk of hij ongemakkelijk doet of zweterige handen krijgt. En kijk ik weet niet hoe oud jullie zijn maar jongens hebben ook seksuele gevoelens dus hij kan ook alleen maar daar aan denken. In iedergeval veel succes en ik hoop dat het wat wordt. En zo niet kop omhooggevallen he er zijn genoeg jongens op de wereld die jou kunnen beschermen en liefde kunnen. Geven😉

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 22, 2025

@JeBentNietAlleen 
Ik ben 13 en hij ook

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

onnodige quote verwijderd 

Ik denk dat je gewoon moet testen echt waar ik ben zelf een jongen en ik weet het hoeveel vrouwen testen soms doen jullie het zelfs als je het zelf nog geeneens door heb. Bv je kan hem een 2 dagem niet aankijken of negeren en dan op eens veel aandacht geven kijk hoe hij reageert, misschien kunnen je vriendinnen helpen? En sommige jongens zeker op die leeftijd best wel onzeker dus het zou kunnen dat je hem in de war heb gebracht. 

In iedergeval moet je niet vergeten als het niks wordt ligt het niet aan jou hé en dan is het gewoon jammer voor die jongen dat hij niet heeft kunnen ontdekken wat voor leuke eigenschappen jij hebt.