Hoi ik ben een jonge van 15 en ben laatste samen met mijn ouders naar een auto gaan kijken en daar werden wij geholpen door na mijn mening het mooiste meisje van de wereld en zij is 16. ik ben toen zo dom geweest om niets aan haar te vragen en ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd en ik heb ook een beetje de angst om mezelf voor schut te zetten als ze niet willen. het leek wel of ze de hele tijd oog contact maakte. en ik weet ook niet of het gek is als zij 16 is in augustus 17 en ik pas in september 16 help wat moet ik doen ga er deze zaterdag weer heen dus graag advies
Het feit dat jij weet dat ze in augustus 17 word is al heel wat. Als je er zaterdag weer heen gaat probeer dan gewoon contact te leggen en desnoods geef je je nummer aan haar. Als ze jou dan appt of belt dan heb je iig beet. Kennelijk hadden jullie dat al dus moet het nu niet moeilijk zijn. Misschien denkt zij wel hetzelfde en mocht het toch niks worden, heb je het iig geprobeerd en zie je haar niet meer.
Oke bedankt ik heb well net te horen gekregen dat we pas weer in augustus gaan dus denk je dat het dan nog steeds kan?
ik zal ook gewoon haar nummer ofzo vragen als ik jouw Was maar leeftijd is maar een getal en jullie schelen er ook niet heel veel ik zou er voor gaan
Oke zou ik doen
Misschien kan je proberen om stiekem eerdervte kunnen gaan
Ja, wat
Wie niet waagd wie niet weet!
Het is denk ik een uur op de fiets
Het is denk ik een uur op de fiets
Dan moet je een moment kiezen dat je ouders bv niet thuis zijn. Zodat je het hun ook niet hoeft te vertellen. Ik neem aan dat je het (nog) niet wil vertellen. En anders gewoon doen.
Bedankt voor alle tips maar denken jullie dat het niet beter is om tot augustus of tot ik er weer een andere keer heen ga
Bedankt voor alle tips maar denken jullie dat het niet beter is om tot augustus of tot ik er weer een andere keer heen ga
Wat jij wilt en handig voor je is
Hoi allemaal het is bijna augustus en ik krijg haar nog steeds maar niet uit mijn hooft wat natuurlijk een goed ding is maar ben steeds aan het twijfelen over wat ik nou moet vragen ik zelf zat te denken. Zou je het leuk vinden om een keer naar de film te gaan. Maar ik weet niet en wordt ook well steeds zenuwachtiger hoe meer ik er naar uit kijk dus pls help en ik bedoel dan niet van die openings zinen en ook niet van mag ik je snap. Zo pls help
Hoihoiii,
Ik heb een tip voor je (als een meid die zelf 16 is): maak veel oogcontact met dr. Wnr zij wegkijkt, blijf dan kijken tot ze weer kijkt, dit zal haar een gek gevoel geven. Gun haar een glimlach mss. En als je nr dr toe gaat, maak een praatje over iets (geen idee over wat, mss over de auto ofzo) en drna zeg je iets zoals, “ik bewonder je en ik zou het tof vinden om je te kunnen leren kennen, als jij daar ook voor open staat uiteraard.” (Kijker zoveel mogelijk aan in dr ogen) En als ze dan ermee instemt, dan kan je verder gaan en bijv vragen “zullen we dan een keer nr een film, als je dat goed vind.” Of “zullen we een keer een stuk wandelen” of picknicken. Iets waar jullie elkaar beter kunnen leren kennen.
Nog een tip: wees niet bang voor afwijzing, denk altijd “een nee heb je en een ja kun je krijgen.” Je zal niet altijd je zin krijgen en dats mss super vervelend, dat begrijp ik, mr je moet ook snappen dat zij niet persee verplicht is om in te stemmen, snap je? Ik begrijp dat je d’r leuk vind, mr weet dat alzijdig afwijst moet je sterk blijven en er zal vast wel iemand anders zijn voor jou, je lijkt me een toffe en aardige jongen!
Tis al Augustus inmiddels, hoop dat ik niet te laat ben en dat hier nog wat aan hebt, het spijt me als je dit niet kan gebruiken, k heb me er gedaan… en daarnaast is dit ook nog de eerste keer dat ik iets beantwoord op t forum..
Ik wens je nog veel succes en vergeet ons aub geen update te geven, ben benieuwd. Wens jou al het goede, ga er voor!
Liefsss
Hoi erg bedankt voor de mooie worden je bent nog op tijd we hebben nog niet eens de datum dus geen zorgen. om eerlijk te zijn vind ik zelf dat je prachtige worden kan zeggen je hebt egt mij een ander inzicht laten krijgen van alles ben ook een stuk minder gespannen ik geef nog een update als ik haar heb gevraagd
Met vriendelijke groet naar iedereen D
Heyyy, dat is helemaal graag gedaan hoor! Ben echt blij om te horen dat t je een beetje heeft geholpen! Echt moet er gwn van glimlachen, ik hou ervan om andere te helpen wnr t kan..
neem je kans D, het komt uiteindelijk allemaal goed hoop ik, ik heb er vertrouwen in! Doe je bestttt en geef zeker een update dat zou ik waarderen en k zou echt enorm blij zijn voor je als ze instemt, ik gun het je met heel mijn hart en wens het goede voor je, ik meen het! 🤍 tot snel!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.