Vraag

Verliefd!!!!! Wat moet ik doen?

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Badge

IK BEN VERLIEFD!!!

Well het ziet er niet uit als een ramp ofzo,maar dat is het wel!

Dus sinds kort ben ik verliefd geworden op een jongen van mijn klas.

Die is kei mooi:Blond haar,groene ogen en sproetjes

Tijdens de les staard hij me altijd aan en als ik ook naar hem kijk kan je zien door zijn (masker) dat hij lacht.

als ik me soms verdrietig voel dan komt die bij me en vraagt die of ik ok ben.

Soms tussen twee lesuren beginnen we elkaar te plagen en te duwen maar echt kei hard

soms vraagt die zelf “Hé wa wil je ben soms op me of wa?!”

en daardoor voel ik dat hij me haat ofzo vandaag zag ik hem met een meisje (miss lief)

en ze keken elkaar lief aan en het leek zo gezellig enzo (ze is ook altijd bij hem)en nu weet ik echt niet wat ik moet doen!ik voel me heel verdrietig als ik ze samen zie,Wat moet ik doen?

XxX Onbekendemeid


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! 

Probeer erachter te komen of het meisje zijn vriendin is of niet. Het klinkt wel alsof hij jou leuk vindt, hij is zorgzaam en je weet wat ze zeggen: “meisjes plagen, kusjes vragen!”:wink:

Suc6

Badge

 
(Onnodige quote verwijderd)

hoi,

Dus het meisje is zijn beste vriendin maar ik heb nu een probleempje:hij weet wel dat ik hem leuk vind door een briefje door te geven aan hem  dat erop staat ‘wil je vrienden worden’ en meer zo van die dingen

ik wou het eerst niet doorsturen maar mijn vriendin nam het uit mijn handen en gaf het door aan hem

hij zei dat hij geen vrienden wilt worden  en weet dat ik hem leuk vind en al en nu wilt hij niet meer praten ofzo als ik hem aan kijk dan kijkt hij me aan zo heel erg lang en tijdens de lessen kijkt hij of naar het raam of naar mij

op die briefje stond er mijn naam op en zijn naam op en die zei zo van ‘mooi briefje’ en ik floepte het gwn uit dat het niet voor hem was bedoeld maar voor een ander ik probeerde een naam te vind die op zijn naam lijkt en zei ‘tis voor mateo’ ;-; en die is zelfs niet hier op school en ik zei ‘mijn vriendin schreef je naam erop enzo’ en nu heb ik spijt 

ik voel echt dat hij me niet leuk vind en verlies hoop. :(

Badge

hallo!

ik denk dat hij verlieft op je is want ik had ook iemand in mijn klas die vroeg iemand verkering die elkaar de hele tijd belachelijk zaten te maken, uit eindelijk hadden ze twee jaar verkering

je maakt kans!!

 

groetjes Tim

Badge

Hoi Tim,

 

Eigenlijk durf ik het ook niet te vragen ooit had ik hem een whatssap gestuurd zo van ‘raad eens wie het is’ en die zei mijn naam en zei dan ‘wa wil je ik heb geen tijd aan u te verliezen’

Toch bedankt voor je advies!

XxX Onbekendemeid

Reageer