Vraag

Verliefd, wat doen om meer hints te geven

  • 31 December 2023
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Hey ik ben een jongen 16 jaar, ik vind iemand super leuk maar echt mega leuk en ken haar van eerder in een klas met haar gezeten te hebben en ik stuur haar nu via whatsapp. Maar ze start niet echt gesprekken ik start meestal. Maar ik weet dat ze het moeilijk heeft en ze deelt heel veel met mij. Zij is trouwens 15. Maar mijn vraag is wat moet ik doe om meer hints te geven dat ik interesse in iets meer heb. En ik stuur ook lieve en riskante (meer liefde gericht) berichtjes of video’s (tiktok,..) en ze antwoord dan van ‘wat lief’ enzo dus kan iemand helpen wat ik moet doen om een stap verder te kunnen zetten zeg maar. Alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Je kan beter zegen dat je haar leuk vind

Hey hey . 

 

Meestal als een meisje je ook leuk vind dan merk je dat erg snel namelijk dan reager ze snel op je berichtjes en met een lang antwoord dus niet zoiets als 'ok, leuk,  haha, ja, mwa' . Ik liet namelijk ook erg snel aan nu me vriend merken dat ik hem ook erg leuk vond. Maar vraag dr eens een keer mee wat drinken als ze wel wat interesse heeft dan gaat ze wel mee heeft ze geen interesse dan blijft ze hoogstwaarschijnlijk thuis. Als ze een keer iets ergens op plaatst bijvoorbeeld een tiktok zet er dan onder iets van (naam)😯 dan ziet ze dat je d'r wel knap vind hahaha. En als ik je echt een tip mag geven stuur dr gewoon een berichtje dat je interesse in dr hebt dan weet je meteen waar je aan toe bent.

 

Groetjes nik (meisje)  

Badge

Ik ben ook ooit verliefd geweest en ik had haar gewoon vertelt hoe ik over haar denk. Ookal is het Antwoord nou fijn of niet fijn je weet dan iniedergeval hoe ze over jou denkt.

Reputatie 3
Badge +1

Hey

 

Ik ben een meisje van 13 net men eerste vriendje weet dat ik jonger ben maar misschien kan ik je wel helpen ik heb het zelf via bdricht gevraagd paar keer offline geprobeerd te zeggen maar was bang voor reactie uiteindelijk online via whatsapp gevraag en hij zei als dat echt is wat je voelt voor mij wil ik het ook wel want ik heb hetzelfde gevoel voor jou en sindsdien wil ik met hem een knuffzl maar ik weet niet hoe iem tips

 

Ps:ik hoop dat ii je iets kon bijbrengen

Reageer