Verliefd op zusje van beste vriend.

  • 9 April 2017
  • 6 reacties
  • 1773 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op het zusje van mijn beste vriend/collega. Ik ben bang dat hij het niet goed zal vinden dat ik iets wil met zijn zusje. Ik wil de vriendschap niet kwijt. Wat moet ik doen?:?

Wat moet ik doen?


6 reacties

Vraag het haar als zij er blij van word zal je vriend dat ook zijn
Ik zou het er met je beste vriend over hebben, wat hij er van zou vinden zeg maar
Maar FF eerlijk
Als hij echt je beste vriend is dan zou het niks uit moeten maken en doet het he vriendschap geen pijn
Als hij het niet OK vind is het dus eigenlijk ook niet echt een goede vriend
Maaruh
Nadat je het met hem hebt besproken zou ik het ook met haar het erover hebben
Want als zij jou helemaal niet leuk vind dat maakt het uiteindelijk allemaal niks keer uit wat er is gebeurd tussen jou en je beste vriend
Dus conclusie
Heb het er met allebei over
Ik zou het er met je beste vriend over hebben, wat hij er van zou vinden zeg maar
Maar FF eerlijk
Als hij echt je beste vriend is dan zou het niks uit moeten maken en doet het he vriendschap geen pijn
Als hij het niet OK vind is het dus eigenlijk ook niet echt een goede vriend
Maaruh
Nadat je het met hem hebt besproken zou ik het ook met haar het erover hebben
Want als zij jou helemaal niet leuk vind dat maakt het uiteindelijk allemaal niks keer uit wat er is gebeurd tussen jou en je beste vriend
Dus conclusie
Heb het er met allebei over


Zij vind mij ook leuk maar haar broer vind dat echt niet chill.
Tja, aangezien hij geen zeggenschap over zijn zus heeft zal hij er maar mee moeten leven.
Badge

Diede dit is niet oke ze is 17 dude 

Reputatie 7
Badge +7

Hee!

Ook al ben je niet meer actief, maar ik wil wel zeggen dat ik vind dat altijd vriendschap voor moet gaan! Vrienden heb je voor altijd maar liefde komt en gaat weer. Bij meiden heb je een quote: Jongens komen en gaan maar onze vriendschap blijft voor eeuwig bestaan. Dus ik zou zelf voor vriendschap gaan

Liefs x Banaantje 

Reageer