Skip to main content
Vraag

verliefd op vrouwlijke docent (als meisje)

Forum|alt.badge.img

Heyy! Ik ben een meisje van 14 en verliefd op een vrouwelijke docent, ik ben al vaker verliefd geweest op vrouwen die het dubbele van mijn leeftijd zijn. Ik vind het best moeilijk omdat in er niet over kan oraten met vriendinnen want ik ben bang dat ze het raar gaan vinden (we krijgen ook nog steeds les van haar dus dat maakt het meschien awkward in haar lessen). Ik merk ook dat ik graag (zorgzame) aandacht wil van vrouwen dubbel mijn leeftijd. Is dat normaal? Iemand ook in zo’n situatie zit of zat? 

Groetjes Larah💕

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 13 maart 2025

Hey, je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord van daddy issues. Dan valt een meisje op oudere mannen. Vaak komt dat omdat die mannen voor haar zorgen en van haar houden op een manier haar vader niet deed. Dit zou eens zo’n situatie kunnen zijn maar dan mommy issues. Ik weet het klinkt slecht, maar ik heb zelf daddy issues. Ik zie mezelf niet trouwen met een oudere man, maar ik vind die dan wel aantrekkelijk.  Mijn tip? Zeg niks. Op die leeftijd kan je op sommige momenten niemand vertrouwen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 14 maart 2025

Heyy! Ik ben even gaan nadenken en ik denk idd dat ik mommy issues heb. Het gaat namelijk niet zo goed met mijn moeder en ik heb het gevoel dat ik voor haar moet zorgen, ik vind het ook moeilijk te accepteren als zij voor mij zorgt. En door dingen die mijn moeder gezegd heeft (zoals dat ze blij is dat het goed gaat met mij en ze het heel vervelend vond toen het niet goed ging) heb ik het gevoel dat er geen ruimte is voor mijn problemen, want mijn moeder heeft het al zwaar genoeg. En die zorg die ik mis zoek ik dan bij andere vrouwen. Ik weet niet of ik er veder iets mee kan maar het is fijn om dit inzicht te hebben.

Groetjes Larah.

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+11

door die opmerkingen te lezen ben ik net tot de conclusie gekomen dat ik daddy issues heb.

maar het is okay om op iemand van dubbel je leeftijd te vallen. ik heb een soort vriendin die date en seks heeft met mensen van 26 tot 34 en zelf 17 is. maar goed, zij rookt, vaped, drinkt, heeft teveel piercings, teveel tattoos en is verkracht door haar broer. ik had echt niets anders verwacht van haar.

mij boeit het niet veel wat je doet als je maar gelukkig bent en blijft

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen