Vraag

verliefd op vriendin, maar ze heeft verkering met een vriend

  • 23 May 2022
  • 0 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Alvast sorry voor het lange bericht maar ik moet even mijn verhaal kwijt.

Ik heb een vriendengroep van de waterpolo met daarin s, i, a en l. L is mn zusje en i is gwn leuke vriendin. Vroeger vond ik a leuk(a is jongen de rest is meisje, ik ben ook meisje). Vroeger vond ik auke leuk, maar daarna niet meer. Toen kwam s bij de waterpolo en zij en a hadden al heel snel verkering. Dat vobd ik al niet zo leuk. Maar dat ging weer uit en we gingen gewoon verder met ons leven. Toen vond ik s leuk(ja is meisjexmeisje) maar het punt is dat a en s weer verkering hebben uit het niets na 2 maanden. En dit keer was ik niet over s heen zoals ik over a heen was. We spreken ook nog steeds af en zo maar ik zie ze de hele tijd voor mn neus zitten en zo en ik vind dat echt niet leuk. Maar s is ook pansexueel en zit de hele tijd met me te flirten of zo en dat is vervelend want dan denk ik dat ik nog een kans maak en is het extra lastig er over heen te komen. (Dat flirten bedoelt ze gewoon als grap) en ze zei ook letterlijk: als het uit is met a dan ga ik naar ik dus. En dat is verwarrend want ze is echt aggresief en zo naar a. Maar het ziet er niet uit dat het snel uit gaat en s weet btw ook dat ik haar leuk vind. En ik gun a het ook om met s te hebben. Maar het is niet leuk. En laatst waren we met zn drieen aan het afspreken en lagen ze met zn 2en heel klef in een vogelnestschommel en town vroeg s ook of ik er bij kwam liggen dus toen lagen we met zn 3en heel klef te liggen en toen begon ze opeens over een trio en ik vind het vervelend want door haar gedrag heb ik de heletijd het gevoel dat ik toch nog ergens een kans maak en dan is dat heel moeilijk om over haar heen te komen. 

Sorry voor het lange bericht. Misschien heeft iemand advies voor wat ik moet doen. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer