Skip to main content

Heyy, ik ben A. en ik weet echt niet wat ik moet doen

 

Ik ken mijn beste vriendin nu al 4 jaar en ik zit net op de middelbare school. Alleen ik ben nu al een tijdje verliefd op haar, anderhalf jaar of zoiets. Ik heb het voor een jaar ontkent omdat ik het gewoon echt niet wou geloven, ik dacht dat het weg zou gaan als ik het negeerde. Maar dat gebeurde dus niet en ik vind haar nu nog leuker. Ik heb echt alles geprobeerd, ik heb geprobeerd om verliefd te worden op iemand anders, om minder met haar om te gaan en om niet eens aan haar te denken. Maar echt niks lukt, ik blijf verliefd op haar en ik word er echt gek van. Ik wil niet overdreven klinken ofzo maar ik wacht al zo lang totdat dit gevoel weggaat maar het gaat de hele tijd niet weg.

Ik weet dat zij ook bi is, maar ik heb echt geen idee of zij op mij is. Ze lacht wel best veel bij me, we appen/bellen elke dag, soms urenlang. We praten echt over van alles, ze lijkt ook niet verliefd te zijn op iemand. Als we afspreken is het ook altijd leuk. Maar ik weet het gewoon echt niet, ziet ze me nou als een goede vriendin of meer? Ik wil er echt geen probleem van maken maar ik heb er best veel last van. Wat zou ik nu doen? En als je ook zoiets hebt meegemaakt dan hoor ik je verhaal ook graag!! 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Geen reactie

Reageer