verliefd op vriend van ex…

  • 28 March 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi allemaal!

ik vind een jongen leuk maar ik wil hem niet leuk vinden..

 

het is de beste vriend van mijn ex (het is 1 week gelden uitgegaan ik heb er nog steeds heel erg veel verdriet over iemand tips?)  ik ben nog best goeie vrienden met hem alleen ik durf het hem niet te zeggen want mijn ex had ook tegen hem gezegd ja niet met haar nemen want dat verdient zij niet. Ik weet niet wat ik moet doen want hij denkt ook dat ik hem leuk vind en ik zeg dan natuurlijk nee maar ik weet het gwn niet, een vriendin van mij zegt ook dat hij mij leuk vind (zij weet niet dat ik hem leuk vind) 

 

ik wil het hem wel vertellen maar ik ben ten eerste bang dat hij me gaat uitlachen en ik ben bang dat het de vriendschap tussen hem en mij verpest want het klinkt miss raar maar wij hebben elkaar wel echt nodig want we helpen elkaar ook met heel veel dingen ik weet gewoon echt even niet meer wat ik moet doen

 

iemand tips?

 

groetjes, dead inside


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
  • als je echt heel veel van m houd en een relatie met hem wil dan zou ik gwn je kans pakken , ja het kan je vriendschap verkloten maarja het risco nemen en dan wel een relatie krijgen is ook een mogelijkheid yk, alleen vind ik het na een week wel wat vroeg om ineens actie te nemen.
    en ik neem aan dat je dat niet wil omdat je zei “ben verliefd op een jongen maar ik wil dat niet” dan zou ik er maar gewoon niks mee doen en er overheen proberen te komen :)

    groetjes van rattie , ik wens je veel suc6 met de situatie <33

Reageer