Vraag

verliefd op vlieland

  • 29 July 2021
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen 13 jaar

 

vorrig jaar heb ik op vlieland een meisje ontmoet toen had ik met haar in de duinen afgesproken met een vriend van mij erbij, 

ik heb toen ik thuis was heel vaak aan haar gedacht en was verliefd op haar.

Nu ben ik weer op Vlieland en zij is er ook weer. Ik heb al twee met haar afgesproken. Vaak denk ik dat ze me leuk vind maar soms ook niet. 
ik wil tegen haar zeggen dat ik gevoelens voor haar heb. Daar kan ik wel wat advies voor gebruiken.

 

alvast bedankt. 


6 reacties

Je zou in ieder geval haar nummer kunnen vragen om contact te houden buiten de vakanties? Wonen jullie ver weg van elkaar?

Badge

Ik heb haar snap.

ik woon in in een andere provincie dan zij.

 

tekst aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit.

Ik heb haar snap.

Ah oké, dan kan je in ieder geval contact houden na de vakantie. Komt zij elk jaar? Of kwam ze toevallig twee jaar achter elkaar?

Oh dat is nog redelijk te overbruggen. Zowel voor een vriendschappelijke- als een liefdesrelatie. 

Ik kan je niet echt concreet helpen met het vragen. Jullie hebben volgens mij wel een goede band, dus ik denk dat je het gewoon een keer moet opperen als jullie met z’n tweeën ergens afspreken. Wellicht heeft iemand anders hier wel goede tips voor. Succes! :)

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd- 

 

Ik ken dit en als ik lees dat mensen verliefd zijn ben ik blij voor ze, ik heb 2 tips 

Als je naar haar toe gaat begin dan niet stoer te doen want niet elk meisje vind dat erg leuk

En als je met haar afspreekt kan je misschien iets vertellen over je talenten

Liefs Jochie

Reputatie 3
Badge +3

gewoon altijd jezelf zijn 

@AkkeBakke hoe gaat het nu? Heb jij of heeft zij nog iets van actie ondernomen? Of ligt het even stil? :)

Reageer