Skip to main content

Hee, ik ben 14 jaar en ik ben een meisje. Ik ben dus verliefd op twee meiden. Maar wie moet ik kiezen?. Ik heb een relatie met een meisje ik noem haar even Lisa . Ik en Lisa zijn als vriendinnen begonnen en kwamen er achter dat we elkaar leuk vonden en hadden gezoend en hebben een relatie. Maar ik vindt iemand anders ook leuk ik noem haar even Emma. Ik ken Emma niet persoonlijk maar ze is zo knap en lief en aardig ze heeft bruine ogen en bruin haar. Maar Lisa heeft blond haar en blauwe ogen. Ik ken Emma via vinted een beetje raar maar oké. En Lisa ken ik langer dan Emma maar ik twijfel voor wie ik moet gaan? 
Hebben jullie tips voor mij? 
 

Ik zou gaan voor Lisa


Hey,

Ik zou gaan voor Lisa, omdat je haar ook persoonlijk kent en al een relatie mee hebt.

Groetjes, @Monkeyboy08


Ik zou gaan voor lisa want je kent haar langer 

 


je vind alleen leuk dus betekent dat dit relatie niet lang zou blijven. liefde twijfel je niet 


Hee, ik wou een update geven hoe het tussen mij en Lisa gaat en we hebben helaas geen contact meer omdat ze ruzie zocht en boos deed op Whatsapp en ik weet niet meer wat ik moet doen ze zei dat ze nu niet meer met me wou afspreken en ik weet niet hoe dat komt. ik ben erg bang dat het uit is maar dat wil ik niet!

Denken jullie dat het uit is?

Hebben jullie tips hoe ik dit moet aanpakken? 

 


Je moet gewoon ok zeggen doen alsof ze jouw niet boeit, meiden hebben aandacht nodig als ze niet krijgt. gaan ze alles doen om weer te krijgen. dus zegt gewoon ok  het werkt uit mijn ervaring en ziet ook gewoon stoere. dan lijkt je geen simp


Ik zou vaan voor Emma, als je Lisa echt leuk had gevonden was je niet verliefd geworden op Emma


Reageer