Vraag

Verliefd op twee jongen en meisje tegelijk

  • 28 August 2020
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi

Ik ben een meisje van 15 en ik denk dus dat ik op een jongen en een meisje verliefd ben. Ik ben dan dus op twee personen tegelijk verliefd. Kan dit?

Alvast bedankt voor het lezen en meedenken, hopelijk weet iemand een antwoord.

Gr J8j8


7 reacties

Hey! 
Ik denk dat dit zeker mogelijk is! Heb dat zelf ook wel eens gehad en dat kan heel verwarrend en vervelend zijn! Probeer je niet te veel van slag te laten maken door deze gevoelens. Het gaat vanzelf voorbij en als die jongen of dat meisje jou ook leuk vind kan het misschien nog wat worden! 

Hoop je een beetje geholpen te hebben. 
kus 💋

Hey Senna27,

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik denk niet dat het wat gaat worden met een van de twee maar wie weet.

ja natuurlijk kan dit

Reputatie 3
Badge +4

googel eens op polyamorie misschien ben jij wel polysexueel

Bedankt voor jullie reacties @ArtistiekProblematiek  en @sproetje !

 

googel eens op polyamorie misschien ben jij wel polysexueel

Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken.

 

Hi J8j8,

 

natuurlijk kan dat. Als je met allebei iets wil kan dat wel wat praktische problemen opleveren, zoals je kunt lezen in mijn topic, maar ja, daar was je al aan begonnen geloof ik.

 

Dus verliefd worden op meerdere personen tegelijk kan, in de praktijk er iets mee doen is iets lastiger….

 

Groetjes,

M&M's

Hi M en Ms,

Bedankt voor je reactie, ik ben inderdaad bezig met jou topic en ik snap dat het in de praktijk moeilijk is om iets te doen met verliefdheid op meerdere personen. Maar 1 van de 2 heeft sowieso al een relatie dus dat gaat niks worden. Maar dat houdt mijn verliefdheid niet tegen.

Groetjes J8j8

Reageer