Skip to main content
Vraag

verliefd op stagiar

• June 4, 2025
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy.

Ik ben 14,5 jaar en zit nu in de tweede, en sinds kort heb ik een enorme crush op een stagair van mijn AK docent, en ik weet zeker dat het echte liefde is.

Ik denk heel veel aan hem, en ook alleen maar als iemand zijn naam zegt word ik al rood.

Kon ik maar met hem zijn…

Hoe moet ik er mee omgaan? 

Grtz Flashy.

3 reacties

hopeloos.en.anoniem
Forum|alt.badge.img+1

Heey ik snap je gevoelens en dat is heel lastig in deze sitautie want een leeraar/lerares of staigere in dit geval heeft een professionele functie wat dit onhaalbaar maakt al zoudeb jullie (even veder gedacht) wel wat hebben en collega's van deze stagaire komen hier achter dan kan deze persoon zijn/haar baan kwijtraken omdat dit strafbaar is dus hoe moelijk ook probeer dit uit je hoofd te zetten en als je er last van blijft houden kan je er voor kiezen om met iemand die je vertrouwt erover te praten die kunnen je vast veder helpen ik hoop dat je hier wat aan hebt xxx hopeloos en anoniem

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 4, 2025

UPDATE: Dankje voor je reactie ​@hopeloos.en.anoniem ! Ik ben het er volledig mee eens tho.

Maar wat ik nog op dit topic wilde zetten was: Mijn stagiair doet steeds closer naar mij toe, hij heeft zelfs een tekening voor me gemaakt! 

Ik vind dit heel moeilijk, hij zegt me altijd gedag en hij kletst veel met me. Maar in mijn hoofd wordt het gewoon een orkaan!! Persoonlijk denk ik ook dat hij iets door heeft. 

Elke nacht droom ik over hem, ik heb zelfs een knuffel gemaakt die op hem lijkt. 

Wat moet ik nu? Want ik voel me ook een beetje smerig en schuldig dat ik verliefd op hem ben.

Grtz

Flashey

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Flashey!

Wat fijn dat je zulke sterke gevoelens ervaart, dat kan echt heel bijzonder en ook soms best overweldigend zijn! Een crush op iemand die je misschien niet zo goed kent, zoals een stagiair van je docent, kan veel gedachten en emoties losmaken. Het is helemaal normaal dat je er veel aan denkt en dat je soms rood wordt als zijn naam valt, dat laat zien hoe speciaal hij voor je is.

Omdat hij ook een stagiair is bij je docent, is het wel slim om het rustig aan te doen en niet te snel dingen te verwachten. Je kunt proberen jezelf af te leiden door leuke dingen te doen met vrienden, hobby’s of school, zodat je niet alleen maar aan hem denkt. Maar het mag ook vooral leuk blijven: je crush is een fijne ervaring en een deel van opgroeien en ontdekken wat je leuk vindt.

Misschien is het een idee om eerst rustig te kijken of je hem beter kunt leren kennen, bijvoorbeeld door een keer een praatje te maken als dat kan. Maar als dat lastig voelt, is dat ook helemaal oké. Geef het vooral tijd en wees lief voor jezelf.

xx liefs Wolf 🐺