verliefd op soort van uit elkaar gegroeide beste vriend maar ben te laat

  • 30 April 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hoi allemaal

ik ben een aantal maanden geleden bevriend geraakt met een jongen en we zijn toen echt beste maatjes geworden. hij vertelde me vaak over zijn overleden moeder en thuissituatie en ik was zelfs de enige die met hem naar zijn moeders graf mocht. na een tijdje vertelde hij me dat hij me leuk vond ( dat had ik zelf ook al gemerkt maar genegeerd), alleen op dat moment zei ik dat ik geen relatie wilde en hem niet zo zag. ik denk achteraf dat ik hem ook leuk vond, maar die gevoelens gewoon compleet buitensloot. we waren na die afwijzing gewoon nog steeds close en gewoon afgesproken.

nu we hebben lange tijd niet meer gepraat omdat we allebei gewoon druk waren. nu heeft hij een vriendin sinds een paar weken (denk ik) en jezus ik ben zo jaloers. hij is bijna altijd met haar. zo was het eerder altijd met ons toen we nog zo goed bevriend waren.

hij vroeg of ik met hem af wilde spreken deze week en ik heb ja gezegd. (ik heb trouwen wel aan hem gevraagd of zn vriendin dat oke vind en hij zei dat ze het dikke prima vind). maar ik ben zo zenuwachtig terwijl ik dat nooit had bij hem. ik ben ook zo bang dat het ongemakkelijk word of dat ik iets stoms zeg.

help???


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Jeetje, lastige situatie zeg.

Misschien kan je gewoon niet meer met hem afspreken ofzo. Maar ik kan me goed voorstellen dat je dat wel wil. In dat geval zou ik gewoon proberen 'het gevoelige onderwerp' te vermijden en niet de hele tijd eraan denken.

 

Reputatie 2
Badge +2

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ja ik weet het ook niet zo goed. Ik wil 'm eigenlijk wel graag blijven zien, maar ja hoe egoistisch het ook klinkt, ik weet niet of ik zo happy word van hij die over een ander meisje praat.

Bedankt voor je reactie :)

Reageer