Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 13 en ik ben verliefd op een jongen van 12 in mijn klas waarmee ik een beetje bevriend ben. Ik heb hem met Valentijnsdag een brief gestuurd en hij weet nu dat het van mij af kwam. We zijn nog steeds vrienden en praten er niet meer over. Ik heb van iemand gehoord dat hij op iemand anders verliefd is en steeds hints geeft wie het is. Een van die hints was dat ze geen o of u in de naam had. Dan van ik al af! 🙂 Mijn beste vriendin zegt dat ik geen kans meer heb en dat ik het moet opgeven, ik blijf erin geloven. Vrienden horen je te steunen, toch?

Ik snap het echt niet meer, wat moet ik doen?

Hee @Umbrella 

Jouw beste vriendin wilt alleen de beste voor je:) Ze wilt denk ik niet dat die jongen je hart nog een keer breekt, maar ik denk dat je zeker een kans maakt;) Misschien kan je proberen om wat meer hints te krijgen, want dat zorgt voor duidelijkheid:) Heel veel succes! En wie weet vindt hij jou ook leuk

Liefs x Banaantje <3


Hallo @Banaantjeeee 

Bedankt! Ik denkt dat je gelijk hebt! Ik denk soms nogal negatief...😐


Hoi ik ben het eens met @Banaantjeeee  . En er is immers tijd genoeg.ookvoor hem om jou nog verder te kennen en dan wie weet lekker verliefd op jou te worden.  Gun ik je zeker.  Komt vast goed. En trouwens sterk dat je dat durfde die brief! 

Groetjes liefst

tekst aangepast ivm Forumregel 3


Echt heel goed dat je die brief durfte te geven en wat lief dat hij zo lief reageerde! xx


Bedankt voor de reacties, @Tartan13  en @hoi !


het klopt dat een vriendin je moet steunem maar @Banaantjeeee heeft wel gelijk die jongen kan zomaar je hart breken en das ni fijn geloof me (s ook al keer bij mij gebeurd)


Bedankt @Jippiieeee !


no problem @Umbrella 


Ben ik de enige die dacht dat de TS daadwerkelijk verliefd was op een school(gebouw) gebaseerd op de titel?


Hallo @OwO_Chikako_OwO !

Tja… Daar heb je een punt!🤣🤣


Reageer