Verliefd op ouder meisje

  • 9 November 2021
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Badge +2

Hallo,

Ik ben verliefd op iemand die 1 jaar ouder is dan mij. 

Is dit raar als ik ze bijna niet zie?

Heef iemand dit ook?

Alvast bedankt

12 jarige.

 


6 reacties

Badge

Mij lijkt 1 jaar verschil niet raar. Mijn ouders hebben ruim 4 jaar verschil. Da's nog extremer

Badge +2

Mij lijkt 1 jaar verschil niet raar. Mijn ouders hebben ruim 4 jaar verschil. Da's nog extremer

Maar ik ken haar niet goed.

Badge

Mij lijkt 1 jaar verschil niet raar. Mijn ouders hebben ruim 4 jaar verschil. Da's nog extremer

Maar ik ken haar niet goed.

Ga met haar  praten en zorg dat je haar daarna wel goed kent. Verliefd zijn op iemand die je bijna niet ziet is niet raar.

 

Een paar jaar terug woonde ik heel ergens anders dan nu en ik ben volgens mij echt superverliefd  op het meisje dat ik ken van toen en ik zie haar gelukkig wel soms, maar zeker niet vaak

Reputatie 3
Badge +3

Hoi,

het is misschien slim om eerst eens even in contact te komen met diegene. ‘verliefd’ zijn moet niet gewoon van zien zijn, want je moet ook iemand echt goed leren kennen wil je verder kunnen  gaan samen. Een jaartje verschil is helemaal niet zoveel, maar als je jong bent zal dat eerder een ding voor je zijn kan ik me voorstellen. Daar hoef je je geef zorgen over te maken. 

Hoi!

 

Kortgezegd: 1 jaar verschil is niet zo veel.

Maar aangezien je nog vrij jong bent, wil ik je wel adviseren voorzichtig te zijn met relaties aangaan.

1 jaar verschil kan in je '’Voortgezet Onderwijs-jaren'’ veel meer invloed hebben dan als er 5 jaar verschil tussen volwassenen zit, omdat je in een andere ontwikkelingsfase zit.

Je bent nog 12, wees rustig en terughoudend met relaties aangaan. Er zitten meer verantwoordelijkheden aan dan dat je zou denken en je bent nog erg jong.

En net zoals @Ikbenanoniem2 adviseert: Het is inderdaad verstandig eerst diegene beter te leren kennen.

 

En verliefd zijn meteen actie te ondernemen is natuurlijk ook een geweldig gevoel, om zo op die '’roze wolken'’ te zitten :)

 

Met vriendelijke groet, Hulpert

Badge +2

Hoi!

 

Kortgezegd: 1 jaar verschil is niet zo veel.

Maar aangezien je nog vrij jong bent, wil ik je wel adviseren voorzichtig te zijn met relaties aangaan.

1 jaar verschil kan in je '’Voortgezet Onderwijs-jaren'’ veel meer invloed hebben dan als er 5 jaar verschil tussen volwassenen zit, omdat je in een andere ontwikkelingsfase zit.

Je bent nog 12, wees rustig en terughoudend met relaties aangaan. Er zitten meer verantwoordelijkheden aan dan dat je zou denken en je bent nog erg jong.

En net zoals @Ikbenanoniem2 adviseert: Het is inderdaad verstandig eerst diegene beter te leren kennen.

 

En verliefd zijn meteen actie te ondernemen is natuurlijk ook een geweldig gevoel, om zo op die '’roze wolken'’ te zitten :)

 

Met vriendelijke groet, Hulpert

Zij is niet verliefd op mij.

Reageer