Skip to main content

verliefd op online vriendin

• April 20, 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

heyhey,

ik ben dus verliefd op m'n online vriendin. allen ze is straight  denk ik. wat nu want ik kan haar niet bezoeken omdat  ze in de us woont dus hellup.

xx unknown 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@JustaAnonymousGirly! Dat is echt lastig, vooral omdat jullie zo ver van elkaar af wonen en je niet zeker weet of ze hetzelfde voelt. Het belangrijkste is om jezelf te blijven en haar gewoon te blijven leren kennen, zonder meteen te veel druk te voelen over wat het ‘moet’ worden.

Het kan soms helpen om eerlijk te zijn over je gevoelens, maar dan wel op een moment dat het goed voelt en je het fijn vindt om het te delen. Als ze inderdaad straight is, betekent dat niet dat jullie geen mooie vriendschap kunnen hebben, en wie weet wat er nog kan gebeuren.

Probeer ook voor jezelf te bedenken wat jij belangrijk vindt in deze vriendschap en wat je wilt, zodat je niet teveel hoopt op iets wat misschien niet gaat. Online relaties kunnen sterk zijn, ook als ze niet romantisch worden, en het kan fijn zijn om iemand te hebben waar je mee kunt praten. Dus blijf gewoon jezelf en kijk wat er op je pad komt, zonder jezelf te veel druk te geven. Alles komt goed!

xx liefs Wolf 🐺