Vraag

Verliefd op onbekende jongen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet dat er al verschillende topics zijn hierover maar ik wilde hierbij mijn verhaal vertellen en weten wat jullie dervan vinden. Sinds twee weken neem ik de trein van 8:09 zodat ik wat later aankom op school. Der is steeds dezelfde jongen en ik zie hem vaak doordat hij dezelfde trein als mij neemt en zit ook op mijn school. We hebben vrij veel oogcontact en ik heb opgemerkt dat hij vaak naar me kijkt en ik soms naar hem. Donderdag zijn we samen te laat gekomen naar school maar we hebben nooit tegen elkaar gesproken. Hij deed de deur open met zijn voet zodat het open bleef voor mij (lekker stoer aha)we hebben vrij veel oogcontact en hij kijkt me vaak aan zonder emotie. Hij ziet eruit als een leuke jongen maar ik ben vrij onzeker doordat ik dun ben... Dus ik heb niet echt aandacht van jongens en ja... Ik weet niet wat ik dervan moet vinden het kan dat ik maar een verbeelding heb ehn ahah maar ik vind hem wel leuk zonder dat ik hem ken..
In de trein is hij soms met een vriend en dan is die vaak stoerder en kijkt dan minder naar mij, maar als hij alleen is die wat anders en kijkt vaak naar mij. Ik wil graag is in gesprek gaan met hem en ik ga morgen naar hem toe dus nu hopen dat hij der is. Maar weten jullie wat ik nog kan doen of wat jullie dervan vinden?

11 reacties

Hoi!

Je vindt een jongen op de trein leuk. Jullie kijken naar elkaar, en hij heeft de deur voor je opengehouden. Aangezien hij ook naar jou kijkt, kun je de volgende keer gerust op hem afstappen. Je kunt zeggen dat je niet graag alleen zit, of dat je hem zo vaak ziet, maar dat jullie nog nooit wat tegen elkaar gezegd hebben.

Het lijkt me het handigst op hem af te stappen als hij alleen is. Met die vriend erbij doet hij nogal stoer, en zal hij misschien minder snel ingaan op een gesprek.

Dat je dun bent, hoeft niet te betekenen dat hij je niet mooi vindt. Misschien is hij verliefd op de blik in je ogen, of vindt hij de manier waarop jij de trein opstapt heel elegant. Dit zijn maar voorbeelden, maar iedereen heeft iets moois. Iedereen heeft ook zijn onzekerheden, waardoor je soms je eigen schoonheden niet ziet.

Ga maar naar hem toe. Waag het erop. Jullie zien elkaar elke dag op de trein, en zitten op dezelfde school, dus onbekenden zijn jullie niet.

Succes!

Groetjes
x
Bedankt voor je antwoord! Ik zal naar hem toe gaan maandag best wel spannend... Klopt ik moet gewoon zelfverzekerd zijn en het komt goed. Verder zal ik zien hoe het verder afloopt en hopelijk goed hihi. Groetjes x
Dapper dat je op hem af gaat stappen. Het is normaal dat het spannend is, maar het komt vast goed.
Lief om te lezen. Vroeger was hij op mijn vorige school maar ik was er toen al van weg en ik dacht misschien om dit te zeggen aan hem... Hey zou ik je iets mogen vragen?... Ging je vroeger in het school van Sni, want je komt bij bekend voor?... Is dit goed als begin. Want ik wil niet alleen maar hoi zeggen hihi.
(ik zag hem nooit in mijn vorige school ehn) maar ik dacht dat het misschien wel een goed begin is
Dat lijkt me een goede openingszin. Je begint meteen een gesprek, zo breek je het ijs. Ik zie dat werken.
Fijn! Ik ben een stuk zelfverzekerd hihi
Ik ben blij dat te horen. Die jongen keek naar je met een reden, dus interesse heeft hij vast 🙂
Ik ben wel benieuwd naar welke reden hihi 🙂 ( Sorry dat ik jou hierop stalk)
Jij stalkt me niet hoor 🙂 Ik heb de keuze of ik reageer of niet, en aangezien we bij het onderwerp blijven, kunnen we blijven praten.

Je zult achter die reden komen als je hem aanspreekt 😉
Is goed, maar ik vind het gezellig om daarover te praten.

Inderdaad ?

Reageer