Vraag

verliefd op neefje

  • 25 February 2022
  • 8 reacties
  • 623 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ben jason 16/  . Ben verliefd op mijn achter  neefje maar durf het hem niet te vertellen hij is 14 en gay maar durf het hem niet te vertellen ook al is hij gay iemand tips . We slapen vaak bij elkaar maar heb niet het idee dat hij mij leuk vinden toch zegt hij als een grap vaak dat hij me gaat neuken als ik gay ben . Wat moet ik doen?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

het is je neefje, familie, het is niet slim een relatie te beginnen met een familielid. Probeer het uit je hoofd te zetten, sorry. 
 

-onnodige quote verwijderd-

En als je nou verliefd bent kan je dat niet makkelijk @kwakend1tje 

Reputatie 7
Badge +7

Ja dat begrijp ik, maar je moet er even over nadenken wat voor jullie allebei het beste is.. dat is denk ik niet een liefdesrelatie. Ik weet dat het heel lastig is als je echt verliefd bent maar je moet verstandig zijn. Je kunt er ook even met hem over praten natuurlijk. 
groetjes

-onnodige quote verwijderd-

Ja snap ik maar ben toch wel op de leeftijd dat ik seks wil en als hij gay en mij leuk vind ik er voor

Reputatie 7
Badge +14

@Jason06,

ik snap wel als je verliefd bent dat je met 'm wil en volgens mij mag je ook wel met een (achter)neef een relatie enzo, maar sommige vinden dat het niet kan of dat het raar is.

Zelf ben ik verliefd op één van m'n broers, dus ja…. hij is niet echt m'n broer hoor, maar m'n pleegbroer of eigenlijk ben ik zijn pleegbroer (ik weet niet hoe ik hem dan moet noemen).

Ik heb het ook niet gezegd, voelt een beetje awkward, maar ik vind hem echt leuk en hij ziet er mooi uit…..

Slapen jullie op dezelfde kamer bij logeren en maakt hij dan alleen grapjes over seks met jou of stoeien jullie ook met elkaar of zoiets (ik wel met m'n broers en dat voelt fijn, omdat we dan heel dicht bij elkaar zijn) en kijkt  je neefje echt ook naar je als je je uitkleedt/omkleedt voor het slapen of iets anders?

Misschien beetje erover praten en vragen of ie al eens een vriendje heeft gehad enzo.

Wat zou jij met hem willen doen?

Ik weet verder ff niks.

 

Gr. MickeyMouse

-onnodige quote verwijderd-

@MickeyMouse  Slapen bij mij thuis in zelfde bed bij hem thuis bedden tegen elkaar. ,stoeien niet,neefje kijkt wel me aan als ik om kleed maar denk niet echt kijken naar mij maar zou het niet weten want ik kijk te veel naar hem  ,ik zou niet perce een relatie willen maar met hem naar bed gaan😂 is ook voldoende 

Reputatie 7
Badge +7

Jullie kunnen elkaar natuurlijk niet zwanger maken, dus dat is weer een zorg minder. Als je echt dingen met hem wil doen moet je het wel veilig doen en je moet sws eerst met hem praten over hoe je je voelt.

Ik begrijp dat het wel moeilijk is om hem uit je hoofd te zetten

Daarom ga ik jou juist steunen 

Tips :

Ga met hem praten 

Wordt vrienden 

Ga op zoek naar leuke moppen(vertel dan het aan hem)

Ga langzaam van vrienden naar verkering 

 

Reageer