Vraag

verliefd op mn bff

  • 2 January 2022
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Ik heb een klein probleem

ik heb een crush op mn beste vriendin we zijn erg goede vrienden en kunne goed met elkaar lachen 

ik geef ook de hele tijd kleine hints dat ik de leuk vind en ik heb gister gezegt dat ik een crush heb en dat ze haar goed kent

Dus ze ging al haar vriendinnen opnoemen en als laatste haarzelf 

maar ze zei dat dat niet kan dat wij niet kunnen daten dus ik vroeg waarom niet en ze had geen antwoord daar op

maar anyway het punt is 

wat kan ik doen moet ik dr vertellen of voor mezelf houden want ze wilt me heel graag met iemand shippen 

 


3 reacties

Hi,

Persoonlijk zou ik het gewoon vertellen, ook al zegt ze dat jullie niet kunnen daten (miss als je het vertelt geeft ze dan wél antwoord). Ik vind het zeg maar zelf heel vervelend om de hele tijd te piekeren over of iemand mij ook leuk vindt of niet en of ik het moet vertellen of niet. Ik heb ook een crush op een van mijn beste vriendinnen en toen heb ik het dus gewoon verteld, en dat is goed afgelopen. Er is denk ik sowieso niet echt iets waar je bang voor hoeft te zijn, ze is je beste vriendin en dat zal hoogstwaarschijnlijk ook zo blijven als zij geen crush heeft op jou.

@Malina heeft gelijk, het scheelt een hoop als je er niet over zit te piekeren. Probeer het er privé over te hebben met zijn tweeën. Ik zou afraden het via WhatsApp te doen ook al is dit soms makkelijker, dat is niet zo persoonlijk. 

Succes! 

Lucas

 

Reputatie 7
Badge +9

Misschien kunnen Jullie niet daten omdat het van haat ouders niet mag en ze het niet wil vertellen 

Reageer