Vraag

Verliefd op mijn trainer

  • 5 October 2021
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoii,

Ik ben een meisje van 12 jaar oud en ik ben heftig verliefd op mijn volleybaltrainer. Hij heet Lucas (zijn achternaam weet ik niet) en hij is dus wel 14 jaar oud (wij hebben drie trainers, alle drie 18 jaar of jonger). Mijn vrienden zeggen ook al helemaal dat ik "obsessed" ben door hem. Maar hij is echt heel leuk, lief en aardig en hij heeft ook echt goede droge humor (droge humor komt er bij mij altijd wel in). Maar… ik denk dus ook dat hij op mij is, en vriendinnen van mij denken dat ook al. Hij zegt dat hij een vriendin heeft, dus ik weet niet of hij dat zegt om mij jaloers te maken (PLSSS LET IT BE:fingers_crossed_tone3:  ) of dat hij er echt een heeft. Nu heb ik drie vragen: Hoe laat ik hem merken dat ik op hem ben, zonder het ook echt te vertellen? Zijn er wat testjes die ik kan uitproberen door zeker te weten dat hij op mij is? Hoe weet ik zeker of hij op me is?

Alvast heel erg bedankt, en groetjes van de hopeloze verliefde tiener

Isabelle


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Iemandjuh ,

Kijk je kan er allemaal omheen draaien enzo. Maar wat toch echt het beste werkt is gewoon vragen. Dat is misschien heel spannend, maar dan weet je het wel meteen zeker. En mocht het dan toch nee zijn dan ben je er snel vanaf. Komt goed! Doe het wel ergens op een rustig moment en in het echt want appen dat voelt zo onpersoonlijk!

Veel succes

Groetjes NV

Je kan hem stille hints geven door complimenten te geven en zn aandacht te krijgen

Reputatie 1
Badge +1

Je kan hem stille hints geven door complimenten te geven en zn aandacht te krijgen

Ik ben nu met hem aan het appen HELP

Reputatie 1
Badge +1

Hey @Iemandjuh ,

Kijk je kan er allemaal omheen draaien enzo. Maar wat toch echt het beste werkt is gewoon vragen. Dat is misschien heel spannend, maar dan weet je het wel meteen zeker. En mocht het dan toch nee zijn dan ben je er snel vanaf. Komt goed! Doe het wel ergens op een rustig moment en in het echt want appen dat voelt zo onpersoonlijk!

Veel succes

Groetjes NV

Hey, dankjewel nog!

uhmmm, ja kijk ik vind dit echt heel lastig want we zijn echt nooit alleen, en ik durf ook niet te vragen om een x af te spreken ofz en ja 

Reageer