Vraag

Verliefd op mijn stiefbroer?

  • 31 May 2023
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties

Hoi! Ik heb een stiefbroer van 17 en ik ben extreem verliefd op hem. 

Hij is minder lang dan mij en dat vind ik zo schattig! Hij is ook zo cool, hij doet vaak aan motorrijden en hij is altijd aardig

Ik wil graag met hem knuffelen en zoenen

Is het erg dat ik op hem verliefd ben? 


5 reacties

Ik zou niet iets gaan beginnen met familie leden ook al is het stief! Maar goed dat is wat ik er van vind, lijkt me niet verstandig.  Oja en ik vroeg me af hoe je broer kan motor rijden op zijn 17 de want dat mag pas als je 18 bent?

hee, Misschien is het verstandiger als je het nog even afwacht. Want anders kan het heel akward worden xx

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou niet iets gaan beginnen met familie leden ook al is het stief! Maar goed dat is wat ik er van vind, lijkt me niet verstandig.  Oja en ik vroeg me af hoe je broer kan motor rijden op zijn 17 de want dat mag pas als je 18 bent?

Sorry, ik bedoel bromfiets, ik haal motors en bromfietsen vaak door elkaar 🙈

Hey,

Lijkt me niet verstandig, kan heel gênant worden.

@TikTak ik ben 13 en rij op ons terrein al auto. Ik ken mensen die 14 zijn en serieus al motor, kraan. tractor, shovel rijden, kan dus wel. Wel op eigen terrein, anders krijgen we met de politie te maken.

Reputatie 3
Badge +1

heey nou nee ik zou echt helemaal nik met hem beginnen.

zelf heb ik een relatie met mijn neef gehad, en dat heeft heel de famillie sfeer verpest en ik denk niet dat jij dat ook wil.

dus ik zou het niet doen als ik jou was

denk gw anders over hem en niet van ik vind hem leuk maar echt raar over hem denken misschien werkt dat 

 

XXX Ansie

Reageer