Vraag

Verliefd op mijn neef

  • 9 September 2023
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal,

ik ben dus denk ik verliefd op mijn neef… maar hij is 100% neef + ik ben minderjarig en hij is 19.

Maar ergens heb ik het gevoel dat hij ook iets voor mij voelt maar aan de andere kant ook gwn totaal niet en denk ik dat hij gwn aardig wilt zijn omdat ik zijn enige nichtje ben.

 

Oke maar hier ff uitleg:

Ik vind m al best lang leuk enz en we zijn gwn gezellig met elkaar en ja we chillen ook gwn vaak enz (hij is men buurjongen)

Maar vandaag was er zo’n optocht (soort van carnaval maar dan anders) want het dorp bestaat ... jaar. ( jaar verwijderd door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

Hij ging mee als minion zeg maar en mijn vader ging ook mee maar op een andere kar. Dus ik dacht: ik ga filmen want ja idk of ie t leuk vind om dat terug te zien maar toch doe ik het, maar zeg maar hij keek echt zwaar naar me en vervolgens keek ie nog naar me om… 

Maar bij het einde stond ik ook te kijken, maar al die minions hadden van die oncy’s aan. Mijn 2 beste vriendinnen waren ook mee. Maar het was met die optocht 32 graden dus al die jongens hadden hun oncy zeg maar naar beneden gedaan (niet helemaal maar zeg maar dat je hun buik zag) en die vriendinnen vonden dat echt heel vies maar ik kon mijn ogen niet van hem af houden.. en vervolgens gingen die vriendinnen weg, en kwam hij naar me toe gelopen om gwn gezellig te praten (zen moeder, dus mijn tante, stond er ook) maar het is voor mij in ieder geval bijna helemaal duidelijk dat ik hem leuk vind.

 

Alleen ik weet dat ik eigenlijk niet met mijn neef iets kan nemen, puur omdat het ‘inteelt’ is en omdat ik echt zwaar minder jarig ben en hij 19 is…

 

Iemand die weet hoe ik van deze gevoelens af kan komen of wat ik moet doen? Alv bedankt!

 

Xx Tanoniem


1 reactie

wss is het tijdelijk hoor en dan later denk je van ohh wat zat ik nou te denken. en als het langdurig is zou ik wel zorgen dat je niet meer verliefd bent door gewoon niet naar hem te kijken ofzo idk.

Reageer