verliefd op mijn mentor

  • 29 August 2020
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Badge

Hey ik zit met een probleem ik ben verliefd op mijn mentor ik had hem vorig jaar ook al als normaal docent en was toen ookal verliefd alleen durf ik het niet te zeggen tegen hem ik ben 13 en hij is 32 en is dit eigenlijk raar en kan dit wel plss reageeer ik durf het echt niet tegen vriendinnen te vertellen enz. Ik heb echt advies nodig. Als ik hem zie denk ik er ook aan dat we sks hebben


2 reacties

Hey meid, 

Ik heb dus precies het zelfde alleen dan met mijn wiskunde docent van 25 (man) ik ben 16 (jongen) maar het gaat helemaal goed tussen ons ik heb het gezegd en hij voelde het zelfde dus je weet wel wat wij doen in de avond en na school 😉 je moet het gewoon zeggen en dan zie je wat er komt

Hey,

Het klinkt misschien gemeen, maar een relatie met een docent is illegaal, je kan hem dus beter vergeten en iemand van je eigen leeftijd zoeken. Hij is 19 jaar ouder, dus bedenk even dat toen jij werd geboren hij al 19 jaar oud was. 

Er zijn vaker koppels die een paar jaar schelen, maar het verschil tussen 13 en 32 is veel groter dan het verschil tussen bijvoorbeeld 50 en 69. 

En je moet het vooral niet tegen hem gaan zeggen, de kans is ook heel klein dat hij iets voor jou voelt, en als hij wel iets voor je voelt kan het toch nooit iets worden.

Het is normaal om iemand knap en aardig te vinden, maar dan ben je niet gelijk verliefd. In de puberteit word je veel sneller “verliefd”.

Dus zet hem uit je hoofd en ga leuke jongens zoeken van jouw eigen leeftijd. 

Veel succes

Groetjes :kissing_heart:

 

Reageer