Vraag

verliefd op mijn leraar

  • 5 May 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hi ik ben een meisje en 13 jaar oud en ik ben verliefd op mijn leraar, ben ik de enige? 

Groetjes Anoniem.


3 reacties

Hey, je bent zeker niet de enige. Kijk maar eens op het forum rond, er zijn ontzettend veel anderen die verliefd op hun leraar zijn (geweest).

Probeer de verliefdheid echter uit je hoofd te zetten. Realistisch gezien is de kans nihil dat jullie daadwerkelijk een relatie krijgen. Tevens wegen de nadelen niet op tegen de voordelen, voor zowel jou als de leraar. Succes! :)

Reputatie 2
Badge +4

-Onnodige quotes verwijderd-

Hii! Heel erg bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Ik weet gelukkig zelf ook dat ik geen relatie met hem kan hebben, en ook dat dat strafbaar is! Dankje voor je reactie terug! :)

Badge

Hey @Anoniempjeeee300 

Het is helemaal niet gek. Ik ben ooit verliefd geweest op een leider. Ik wist dat het niks zou worden aangezien het leeftijdsverschil 11/12 jaar is. Ik heb Altijd tegen mezelf gezegd: Fantaseren mag altijd, maar ga alsjeblieft niet verder dan dat. Eigenlijk moet je het ook langzaam uit je hoofd krijgen want straks vindt je het zelfs lastig om over straat te lopen omdat je zo bang bent dat je hem tegenkomt.

Maar dus pak het langzaam aan en maak geen domme fouten.

Succes!

Reageer