Verliefd op mijn leraar

  • 29 March 2021
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal. Ik ben een meisje van 17, en ik zit ergens mee. Ik ben namelijk echt heel erg verliefd op mijn oud-leraar (op het moment geen les meer van hem). Ik heb veel soortgelijke verhalen gezien als de mijne, maar er zitten toch ietwat heftigere puntjes aan mijn verhaal. Mijn leraar is namelijk 55, en dat verschil is super groot. Ik loop al ongeveer 1,5 jaar met dit probleem en het lijkt steeds erger en groter te worden. Het begint een soort obsessie voor me te worden, ik durf er met niemand over te praten maar het enige waar ik continu aan denk is aan mijn leraar. Aan de ene kant wil ik hier heel graag van af, omdat mijn gezonde verstand ook wel weet dat dit echt niet kan, maar aan de andere kant wil ik het maar niet loslaten omdat ik zo ongelofelijk verliefd ben. Dus voordat iemand het zegt, ik weet dat ik goed fout zit en dat ik het los moet gaan laten, maar dat is toch makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of er meer mensen zijn met dit soortgelijke probleem, waar én het leeftijdsverschil heel groot is en het al zo lang aanhoud. Ik kwam dit forum tegen en dacht, weetje wat, ik plaats het gewoon. Ik zit nu in mijn eindexamen jaar en ben ook al bijna klaar, ik merk dat ik de laatste tijd best wel gespannen ben en me nogal kut voel omdat ik weet dat ik hem na dit jaar gewoon niet meer ga spreken. Ik hoop dat er mensen zijn die me misschien op een of andere manier willen helpen, ervaring hebben of misschien vragen. Ik zou nog zoveel kunnen vertellen, maar dan wordt dit bericht wel heel lang😂

Bye!!!


5 reacties

Badge

het enige dat ik kan vertellen is oof

Hey daar!

Wat onwijs lastig. Toch raad ik je aan om het gewoon los te laten. Hij is 38 jaar ouder dan jou, en dit gaat hem waarschijnlijk nooit worden. (Mede doordat hij het waarschijnlijk ook niet wil).

Groetjes!

Hey daar!

Wat onwijs lastig. Toch raad ik je aan om het gewoon los te laten. Hij is 38 jaar ouder dan jou, en dit gaat hem waarschijnlijk nooit worden. (Mede doordat hij het waarschijnlijk ook niet wil).

Groetjes!

 

Yes ik weet het stiekem ook wel.. Ik hoop dat ik het na mijn examens toch wat meer los kan laten en er niet alsnog mee blijf rondlopen. Puntje is dus dat hij soms opmerkingen maakt, of op een bepaalde manier kijkt die naar mijn idee anders is dan naar anderen. Dit kan natuurlijk komen door mijn blinde verliefdheid, of gewoon door zijn karakter. Maar dat maakt het soms nog lastiger voor me om het los te laten.

Wat ik me dan ook afvraag is dat ik een nogal sterke seksuele aantrekkingskracht en spanning voel wanneer ik in zijn buurt ben, en dit zeg ik nu niet om mezelf een soort geruststellend idee te geven, maar voelt hij die spanning ook denk je/jullie?

het enige dat ik kan vertellen is oof

Vertel mij wat hahaha

Reputatie 2
Badge +2

Over een jaar kan je een move maken, 38 jaar ouder is echt fk veel, maar als het ware liefde is is er niks mis mee, wacht gewoon tot je 18 bent, want als je 17 bent en je perongeluk seks met hem hebt kan hij de gevangenis in, en zorg wel dat hij geen vrouw heeft, wss wel, dus zoek dat eerst uit, je gaat toch geen relatie met een getrouwde man aan?

Reageer