Hoi allemaal. Ik ben een meisje van 17, en ik zit ergens mee. Ik ben namelijk echt heel erg verliefd op mijn oud-leraar (op het moment geen les meer van hem). Ik heb veel soortgelijke verhalen gezien als de mijne, maar er zitten toch ietwat heftigere puntjes aan mijn verhaal. Mijn leraar is namelijk 55, en dat verschil is super groot. Ik loop al ongeveer 1,5 jaar met dit probleem en het lijkt steeds erger en groter te worden. Het begint een soort obsessie voor me te worden, ik durf er met niemand over te praten maar het enige waar ik continu aan denk is aan mijn leraar. Aan de ene kant wil ik hier heel graag van af, omdat mijn gezonde verstand ook wel weet dat dit echt niet kan, maar aan de andere kant wil ik het maar niet loslaten omdat ik zo ongelofelijk verliefd ben. Dus voordat iemand het zegt, ik weet dat ik goed fout zit en dat ik het los moet gaan laten, maar dat is toch makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of er meer mensen zijn met dit soortgelijke probleem, waar én het leeftijdsverschil heel groot is en het al zo lang aanhoud. Ik kwam dit forum tegen en dacht, weetje wat, ik plaats het gewoon. Ik zit nu in mijn eindexamen jaar en ben ook al bijna klaar, ik merk dat ik de laatste tijd best wel gespannen ben en me nogal kut voel omdat ik weet dat ik hem na dit jaar gewoon niet meer ga spreken. Ik hoop dat er mensen zijn die me misschien op een of andere manier willen helpen, ervaring hebben of misschien vragen. Ik zou nog zoveel kunnen vertellen, maar dan wordt dit bericht wel heel lang
Bye!!!