Hoi, ik ben N!
Ik ben 14 en zit in de derde klas. Vorig jaar had ik voor mijn plusvak Bèta gekozen en mijn leraar was K. K en ik delen veel dezelfde interesses, zoals anime en gamen. Dit weet ik omdat ik een keer in de kast achter zijn bureau iets moest pakken en ik zijn achtergrond van zijn laptop zag, wat een plaatje was van een bekende anime serie en daarna hebben we een gesprek gehad over onze favoriete anime. Ook hebben we dezelfde muzieksmaak, we houden allebei van alternative rock! Toen vorig schooljaar voorbij was merkte ik dat ik gevoelens voor K had en ik wou daar eigenlijk zo snel mogelijk vanaf, want ja, hij is mijn leraar én veel ouder dan ik (iets rond de 30). De zomervakantie begon en ik was niet zo erg bezig met verliefd zijn. Maar toen de leraren voor dit schooljaar bekend waren, was ik een beetje geschokt eerlijk gezegd. Hij werd mijn biologiedocent, maar hij gaf eerder alleen aan de eerste en aan de tweede klas les. En toen de lessen begonnen, kreeg ik weer gevoelens voor hem en we begonnen weer met praten enz. En we hebben elkaar toegevoegd op de playstation en instagram. Dus, nu loop ik al een jaar ongeveer rond terwijl ik verliefd ben op mijn biologiedocent!
Weet iemand wat ik moet doen?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes, N.